فوجی فیلم منتشر شده در برنامه به نوبه خود دوربین های بدون آینه به وب کم

فوجی فیلم جدید منتشر کرده است نرم افزار که به شما امکان استفاده از برخی از سری X و GFX-سری دوربین های بدون آین

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

فوجی فیلم جدید منتشر کرده است نرم افزار که به شما امکان استفاده از برخی از سری X و GFX-سری دوربین های بدون آینه به عنوان فوق العاده با کیفیت بالا از وب کم. برنامه است که به نام Fujifilm X کم و با این نسخهها کار بیش از USB به شما اجازه بهره مندی از مقدار واضح تر لنز و سنسور تصویر بزرگتر از سیب زمینی در لپ تاپ خود را. شما حتی قادر به استفاده از فوجی فیلم های مشهور فیلم شبیه سازی حالت است.

این COVID-19 همه گیر هدایت می شود تقاضای بی سابقه ای برای کم با توجه به تغییر به کار از راه دور با شدید سهام کمبود و jacked-قیمت ها. کانن در حال حاضر منتشر مشابه وب کم, ابزار برای بسیاری از دوربین های دیجیتال و این امکان را به دیگر شرکت ها دوربین کار به عنوان وب کم با سخت افزار فوق العاده کوچک.

منتشر شده ما یک راهنمای برای انجام این کار پیش از آن در ماه. در اینجا چگونه دن Seifert لپ تاپ وب کم در مقایسه با خود فوجی فیلم دوربین بدون آینه:

Fujifilm X کم با این نسخهها کار با X-H1, X-Pro2, X-Pro3 X-T2 X-T3 X-T4 و همه GFX دوربین. این برنامه رایگان است و در حال حاضر آن را تنها در دسترس برای ویندوز کامپیوتر. در اینجا یک آموزش در مورد نحوه استفاده از آن:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب