Galaxy Z تلنگر 5G در حال حاضر برای پیشسفارش اگر شما می خواهم نه نه صبر کنید توجه داشته باشید 20

سامسونگ Galaxy Z تلنگر 5G های 5G نسخه تاشو تلفن آن منتشر شد در اوایل این سال در حال حاضر در دسترس برای پیشسفار

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

سامسونگ Galaxy Z تلنگر 5G های 5G نسخه تاشو تلفن آن منتشر شد در اوایل این سال در حال حاضر در دسترس برای پیشسفارش به عنوان یک قفل دستگاه در Samsung.com. قیمت شروع در $1,499.99 $70 حق بیمه بیش از گذشته LTE نسخه. همراه با 5G اتصال که قیمت شما می شود یک کمی به روز رسانی Snapdragon 865 Plus پردازنده. این دو گوشی تقریبا یکسان هستند.

سامسونگ به طور گسترده ای انتظار می رود به اعلام یک میزبان از دستگاه های جدید در آن توجه داشته باشید کهکشان 20 بستهای رویداد در آگوست 5th, جمله جدید Galaxy Z برابر 2. Z برابر است با یک قرص به اندازه دستگاه است که چین برای تبدیل شدن به اندازه یک گوشی هوشمند در حالی که Z تلنگر سنتی تلنگر دستگاه تلفن است که چین در نیمه برای تبدیل شدن به جمع و جور تر. Z برابر 2 خواهد شد و بنا به گزارش ها همچنین پشتیبانی 5G. ما در ابتدا انتظار می رود Z تلنگر 5G به ظاهر غیر بستهای قبل از اینکه سامسونگ اعلام کرد که در اوایل این ماه.

اگر شما می خواهم نه نه صبر کنید و سپس گوشی سامسونگ Galaxy Z تلنگر 5G در دسترس است برای پیشسفارش در حال حاضر در هر دو برنز و یا خاکستری است. سامسونگ در سایت میگه گوشی باید شروع به حمل و نقل توسط آگوست 7th, که در آن نقطه آن می گوید: گوشی در دسترس خواهد بود در حامل و گوشی توسط سامسونگ نسخه های آنلاین از AT&T, بهترین خرید, T-Mobile, آمازون و سامسونگ را در سایت خود را با معمول تجارت در تخفیف. فقط ما را سرزنش نکنید اگر شما شروع به احساس پشیمانی خریدار زمانی که سامسونگ اعلام آن به دستگاه های جدید در هفته آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن