Garmin ضربه عظیم پس از قطع احتمالی ransomware حمله

Garmin تناسب اندام دستگاه های چپ شده اند قطع شده برای نزدیک به یک روز پس از این شرکت دچار عمده قطع احتمالا ناش

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

Garmin تناسب اندام دستگاه های چپ شده اند قطع شده برای نزدیک به یک روز پس از این شرکت دچار عمده قطع احتمالا ناشی از یک عفونت ransomware حمله. قطع اولین گزارش Garmin بیش از 20 ساعت پیش همانطور که از نوشتن این مقاله تاثیر می گذارد Garmin wearables و برنامه به عنوان به خوبی به عنوان Garmin مراکز تماس.

"ما در حال حاضر تجربه یک قطع است که تاثیر می گذارد Garmin.com و Garmin Connect. این قطع برق نیز تاثیر می گذارد ما تماس مراکز و ما در حال حاضر قادر به دریافت هر گونه تماس ایمیل و یا چت آنلاین" نوشت: این شرکت در توییتر خود Garmin اتصال وب سایت.

Garmin اتصال این سرویس است که اجازه می دهد تا صاحبان دستگاه گارمین مانند استاد smartwatches به وسواس خود را پیگیری عملکرد در حال اجرا به عنوان مثال ، ZDNET گزارش می دهد که flyGarmin ناوبری خدمات است که پشتیبانی از Garmin را حمل و نقل هوایی دستگاه نیز پایین موثر بر برخی از خلبانان.

به گفته ZDNETGarmin بود مجبور به تعطیل کردن تعدادی از مهم خدمات پس از یک عفونت ransomware حمله قفل شده است و برخی از شرکت تولید سیستم های خود به شبکه داخلی. اگر چه این شرکت نشده تایید حمله ZDNET اشاره می کند که تعدادی از کارکنان در توییتر و در مصاحبه ها ادعا می کنند این حمله با استفاده از یک سویه از ransomware به نام WastedLocker. داخلی, یادداشت گزارش از Garmin در آن کارکنان در تایوان منتشر شده توسط iThomeگفت Garmin را در تایوان کارخانه خواهد بود برای دو روز نگهداری برای مقابله با این مسئله است. این یادداشت را نه به استناد به یک علت اما منابع زبان به iThome گفت: این شرکت در پاسخ به یک "ویروس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن