خدمات Garmin مبارزه بازگشت به زندگی پس از گزارش ransomware حمله

خدمات Garmin به نظر می رسد به آینده آنلاین پس از پایین بوده است از اواخر روز شنبه از آشکار ransomware حمله. Ga

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

خدمات Garmin به نظر می رسد به آینده آنلاین پس از پایین بوده است از اواخر روز شنبه از آشکار ransomware حمله. Garmin اتصال این سرویس است که اجازه می دهد تا دونده شناگران و ورزشکاران از تمام انواع وسواس پیگیری عملکرد خود را اندازه گیری Garmin wearables در حال حاضر همگام سازی داده ها دوباره آستانه می تواند تایید. همه ما آموزش داده های جمع آوری شده پس از روز شنبه در حال حاضر قابل مشاهده در برنامه Garmin.

ده ها تن از رها Garmin صاحبان در توییتر نیز گزارش اولین نشانه های زندگی دیدن اطلاعات جمع آوری شده از خود wearables در حال حاضر به نظر می رسد در Garmin اتصال برنامه بر روی تلفن های خود را.

Garmin نرم افزار, اما, هنوز گزارش تعمیر و نگهداری سرور و Garmin صفحه وضعیت به تازگی رفت و آفلاین پس از Garmin کاربران ممکن است در روشن نشده است. Garmin گفت: آن را به حال "هیچ نشانه ای که این قطع تحت تاثیر داده های خود را از جمله فعالیت پرداخت و یا سایر اطلاعات شخصی."

قطع شد ناشی از یک گونه جدید از ransomware به نام WastedLocker با توجه به منابع زبان به ZDNET, Bleeping Computerو Techcrunch. WastedLocker که توسط گروه هکر شناخته شده به عنوان بد پارسیان encypts داده اما نمی exfiltrate آن اجازه می دهد تحت تاثیر سیستم های بازیافت می شود از پشتیبان گیری بدون نیاز به پرداخت باج.

ما به روز رسانی این مقاله که Garmin در پاسخ به درخواست برای یک بیانیه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن