Gmail احمق کوچک نوشتن را می شود کمی کمتر کوچک در اندروید

گوگل بهینه سازی ظاهر دکمه نوشتن در جیمیل اندروید نرم افزار. برای اولین بار کشف توسط 9to5Google, قدیمی, دکمه کو

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

گوگل بهینه سازی ظاهر دکمه نوشتن در جیمیل اندروید نرم افزار. برای اولین بار کشف توسط 9to5Google, قدیمی, دکمه کوچک "شناور دکمه عمل" با یک به علاوه در آن است در حال حاضر یک دکمه مستطیلی حاوی یک قلم آیکون همراه با کلمه "نوشتن." آن را به حداقل می رساند و به آن پیر دایره شکل زمانی که شما در پایین حرکت خود را از لیست ایمیل. در نهایت هر چند من هنوز هم می خواهم استدلال می کنند که پایین سمت راست از روی صفحه نمایش است که یک مکان بد برای برنامه مهم را فشار دهید.

من مطمئن هستم که گوگل شناور ساختن دکمه ها — که با استفاده از آن دیگر در سراسر G مجموعه برنامه های مانند رانندگی و اسناد — نتیجه ساعت تست که نشان می دهد که کاربران به راحتی پیدا کردن دکمه زمانی که آنها قرار گرفته در سمت راست پایین صفحه نمایش. من شک نیست که وجود عینی دلایل خوبی برای آنها است.

اما anecdotally? من را فراموش کرده ام به دکمه وجود دارد, به خصوص از آنجایی که من ترجیح می دهم به نوشتن ایمیل های جدید از لپ تاپ من که جی میل رابط وب است که نوشتن را در بالا سمت چپ. زمانی که من نیاز به نوشتن های گاه به گاه جدید ایمیل از تلفن من مغز من انتظار نوشتن دکمه در بالای صفحه نمایش با بقیه Gmail کنترل و جدیدترین پیام. به این ترتیب, من خودم باز و پیمایش fruitlessly از طریق برنامه جیمیل سمت چپ-دست منو.

پایین سمت راست از روی صفحه نمایش است که در آن انگشت شست من تمایل به شناور هنگامی که آن را به طور مستقیم در تعامل با صفحه نمایش و در نتیجه مخدوش کردن دکمه. من مطمئن هستم که بخشی از درخواست تجدید نظر از قرار دادن یک دکمه وجود دارد که آن را در دسترس آسان از انگشت شست خود را (اگر شما راست دست است) اما برای من آن را به پایان می رسد تا با داشتن اثر مخالف است.

شناور دکمه عمل است که بخش مهمی از طراحی مواد گوگل دستورالعمل بنابراین جای تعجب نیست این دکمه ها را می توان در سراسر بسیاری از برنامه های آندروید. این که آیا آن را, توییتر, واتساپ, OneNote یا ToDoist ترین برنامه های خود را معادل خود را "ایجاد" را فشار دهید در سمت راست پایین صفحه نمایش. آنها بسیار محبوب بنابراین من آماده به اعتراف است که من با یک مشکل در اینجا است. اما حداقل این برنامه با استفاده از یک بلوک جامد از رنگ های متضاد برای کمک به دکمه pop کردن صفحه نمایش. گوگل در ضمن با استفاده از دکمه با همان رنگ پس زمینه به عنوان بقیه از برنامه و به شدت متکی بر یک سایه به آنها را متمایز.

همه که گفت: من میل به تغییر ظریف در گوگل پلی به جیمیل نوشتن را تا کنون. نه تنها آن را بیشتر قابل مشاهده است اما این انیمیشن از این تبدیل از یک مستطیل به یک دایره کوچک به شما به عنوان حرکت نیز نشانی از یک کار خوب از ابتلا به چشم خود را. من نمی دانم اگر آن را در حل مسائل تا دفعه بعد من با عجله به نوشتن یک ایمیل اما به نظر می رسد مانند یک گام در مسیر درست است. من فقط آرزو می کنم آن را می چرخاند و در آخرین جایی که من همیشه فکر می کنم به نگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن