رفتن جزئیات این BuzzFeed داستان در مورد چگونه Peloton کارگران ترس برای ایمنی خود را

Peloton لذت می برد بزرگ تقاضا برای آن بالا پایان دوچرخه ورزش در سه ماهه اول سال 2020 با توجه به بیماری همه گیر

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

Peloton لذت می برد بزرگ تقاضا برای آن بالا پایان دوچرخه ورزش در سه ماهه اول سال 2020 با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس که نگهداری ورزشگاه بسته شده و antsy خانه نشین مردم به دنبال ورزش. این شرکت در ادامه جریان زندگی کلاس از آن در شهر نیویورک تنظیم و پس از رقبا تا به حال متوقف کلاس ها زندگی می کنند اما در نهایت خود را بسته studios در مارس 3rd پس از یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19.

اما یک گزارش جدید از BuzzFeed News می گوید: این کارگران که تحویل دوچرخه (که هزینه بین $2000 و 5000 دلار) به مشتریان خانه احساس محافظت از ابتلا به کروناویروس در محل کار:

[W]hile Peloton رهبری تکاپوی بود به نگه دارید تا با تقاضای مصرف کننده و به سرعت در حال گسترش سهم بازار انبار و تحویل کارگران که مونتاژ و تعمیر و تحویل Peloton تجهیزات بودند apoplectic. با توجه به ارتباطات داخلی reviewed by BuzzFeed News, برخی احساس می شود این شرکت تصمیم به تعیین تحویل گران دوچرخه ورزش به عنوان ضروری در طول یک بیماری همه گیر شد و بی پروا و قرار دادن آنها در معرض خطر ابتلا به کوروناویروس.

"من در واقع کبود در حال حاضر" یک Peloton کارمند نوشت: در یک پست به یک شرکت داخلی هیئت مدیره پیام. "Peloton واقعا نمی مراقبت در مورد ایمنی و سلامت است." دیگران تکرار نگرانی های که این شرکت نبود در نظر گرفتن خطر قرار گرفتن در معرض خود را به طور جدی.

Peloton ارائه شده $100 خطر پرداخت برای تحویل کارگران در بر داشت که آن را محزون می خوانی کافی با یک کارگر جمع آن در یک پیام داخلی هیئت مدیره: "که $100 واقعا گفته خانواده آنها چه فکر می کنم ما ارزش پس از کشتن خودمان را برای آنها اوج فصل است."

در ماه مارس این شرکت متوقف شد فروش خود را تردمیل, که نیاز به یک کارگر برای جمع آوری آن را در خانه مشتری است. اما همچنان از فروش و تحویل دوچرخه حتی اگر کارگران دفتر در Peloton گفته شد به کار از خانه, BuzzFeed گزارش.

Peloton گفت BuzzFeed که آن را به حال "به دنبال CDC و دستورالعمل های بهداشتی در سراسر این بیماری همه گیر." خود مدیر عامل گفت: زمان مجله که نگه داشتن مشتریان خود سرویس "روی حیله و تزویر عملیاتی مسائل است."

کارولین o'donovan در BuzzFeed شده است بیش از همه به کار-در-این-همه گیر ضرب و شتم chronicling شرایط کار در آمازون و گزارش گیری بر اخلاق تحویل مواد غذایی در طول یک اورژانس بهداشت. گزارش او در Peloton آخرین نمونه از یک شرکت بزرگ ساخت سود در طول بیماری همه گیر در پشت آن آسیب پذیر و کارگران بدون در نظر گرفتن مراحل به آنها احساس امنیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن