رفتن جزئیات این Daily Beast داستان در مورد سرگئی برین راز امداد رسانی تیم

[شدید Stefon صوتی]: این داستان همه چیز است: یک-سرعت فوق العاده-قایق بادبانی, راز فاجعه اعتصاب نیروی, گوگل, بنی

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

[شدید Stefon صوتی]: این داستان همه چیز است: یک-سرعت فوق العاده-قایق بادبانی, راز فاجعه اعتصاب نیروی, گوگل, بنیانگذاران, و بستنی توت فرنگی.

روزانه وحش's علامت هریس است که یک داستان در مورد پشتیبانی جهانی و توسعه (GSD) یک فاجعه خیریه تاسیس شده توسط سرگئی برین که در حال اجرا سابق خود گرفتهاست. داستان باز می شود جزئیات چگونه GSD ارائه امداد رسانی در قالب مراقبت های پزشکی و جاده-پاکسازی خدمه پس از طوفان دوریان آمار باهاما سال گذشته است.

برای پنج سال گذشته GSD شده است بی سر و صدا با استفاده از سیستم های با فناوری بالا به سرعت در حال ارائه کمک های بشر دوستانه در بالا مشخصات بلایای طبیعی از جمله COVID-19 بیماری همه گیر. این محدوده از هواپیماهای بدون سرنشین و فوق العاده قایق بادبانی به یک غول جدید بالون که ساز و برگ ظاهرا امیدوار است آن را آسان تر به لوازم کمک های اولیه به مناطق فاجعه.

و فقط به عنوان گوگل معروف رفتار—و یا قبل از COVID-19 مستند, درمان کارکنان به catered ناهار رایگان ورزشگاه و محل ماساژ, برخی از GSD انسانی کارگران باید لذت بردم بستنی توت فرنگی و تازه laundered لباس در هیئت مدیره برین سوپر قایق بادبانی در طول فاجعه استقرار.

سازمان رو شروع آن در سال 2015 پس از گردباد پم زد وانواتو. برین به $80 میلیون قایق بادبانی, سنجاقک شد قایقرانی نزدیک با یک پزشک و امدادگران در هیئت مدیره و خدمه تصمیم به بهار به عمل است.

ساخت ریزش زمین در جزایر دوردست در شمال افغانستان سرمایه پورت ویلا, سنجاقک تیم بنا به گزارش ها منتقل 62 تن آب شیرین در ساحل, درمان بیش از 250 بیماران تسهیل سه تخلیه پزشکی و ساخت پناهگاه در چندین روستا می باشد.

روزانه وحش یادداشت برین را انسان دوستی است شبیه به دیگر اقدام به اعمال خیرخواهی از دره سیلیکون میلیاردرهای (نگاه کنید: مشک الون و گیتس, بیل) به دنبال ایجاد یک تاثیر بزرگ. GSD حتی می گوید: آن درگیر شده است با COVID-19 امداد رسانی و راه اندازی درایو از طریق مراکز تست در کالیفرنیا و ارائه منابع به هشت ایالت آمریکا است.

حدود نیمی از افراد مشغول به کار برای GSD نظامی پس زمینه. و نه هر کس هیجان زده است با این ایده از یک فاجعه نجات نیروی ساخته شده از سابق پرسنل نظامی اما به خوبی معنی آن ممکن است:

...[T]او با استفاده از پرسنل نظامی برای انسان دوستانه و حفاظت کار نیز مورد بحث با توجه به مخفی دافی یک استاد سیاست و روابط بین الملل در دانشگاه شفیلد است. "آنها می رسند در موقعیت های پیچیده با درک کمی از زمینه های محلی. آنها را با حالت تفکر و بازیگری مانند دیدن گروه های خاصی از مردم به عنوان "دشمن" به نبرد علیه."

هر چه برین انگیزه این یک داستان فریبنده با جزئیات زیادی در مورد یک میلیاردر را بیشتر پایین-مشخصات سرمایه گذاری به انسان دوستی و شیفتگی خود را با کشتیهای هوایی. به شدت توصیه می کنند زمان ساخت به اتمام داستان کامل در روزانه وحش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن