برو این تاریخ شفاهی سیمپسون ها را بخوانید' طرح یاد 'بخار پز هام'

در سال ۱۹۹۶، یک کوتاه ۲/۵ دقیقه ای که بین یک دسته شلوارک دیگر ساندویچ شده بود، در یک قسمت از سیمپسون ها به نما

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

در سال ۱۹۹۶، یک کوتاه ۲/۵ دقیقه ای که بین یک دسته شلوارک دیگر ساندویچ شده بود، در یک قسمت از سیمپسون ها به نمایش درآمد. در آن زمان هیچ بیشتر از آن فکر نمی کرد، اما در طول چند دهه گذشته، Chalmers در مقابل Skinner -- rebranded به Hams بخار پز -- خواهد رفت در تاریخ برای تبدیل شدن به یکی از نمادین ترین سیمپسون لحظه.

A new oral history of the short published on Mel Magazine by Brian VanHooker dives into how it came to be, featuring interviews with then-showrunners Bill Oakley and Josh Weinstein. تاریخ شفاهی کار فوق العاده ای از ردیابی چگونه این کوتاه آمد به جایی که در آن در حال حاضر، meme فوق العاده محبوب است که شروع خود را در یک گروه فیس بوک قبل از حرکت به یوتیوب و دیگر پلت فرم های رسانه های اجتماعی. این افزایش است که تعجب Oakley با توجه به اینکه در طول جدول اولیه خوانده شده, طرح نمی خندد بسیار جمع آوری.

اوکلي به مل گفت: "بعد از پخش، ما هيچ وقت واقعا ً چيزي در اين مورد نشنيديم" "'Hams بخار پز' حتی تا سال ۲۰۱۶ به چیزی تبدیل نشد، زمانی که برخی از فروشگاه های خواربار استرالیایی از مردم درخواست همای بخار پز تماس می گرفت."

نیمه دوم تاریخ مثال زیبا از چقدر سریع چیزی می تواند گسترش آنلاین اگر احتراق به اندازه کافی وجود دارد. از یک گروه محبوب فیس بوک به یک داستان BuzzFeed در سال ۲۰۱۶ تا نسخه های جدید بی پایان "Hams بخار پز" ظاهر شدن، هنگامی که آن را تبدیل به یک پدیده، آن را واقعا هرگز متوقف شد.

اوکلی گفت: «من از اینکه مردم واقعاً فکر می کرده اند که طرح خنده دار است، خوشحالم، چون تقریباً ۲۰ سال طول می کشد تا بفهمم مردم از آن خوشش می اید» من حتی بیشتر خوشحالم که مردم آن را بسیار کاربر پسند پیدا کنند زیرا من عاشق تمام این remixes. سخت است که به عجیب و غریب خاص موفقیت آن، اما من فکر می کنم که بخشی از دلیل آن موفقیت آمیز است به دلیل آن فشار می دهد که وزوز دلتنگی برای طرفداران سیمپسون است."

قطعه کامل در مل در دسترس است ،و آن را با انتخاب زیبا curated از "بخار پز هامس" memes برای لذت بردن می آید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن