رفتن جزئیات این قدرتمند OneZero رسیدگی به دیجیتال متمرکز فرقه

فرقه شکار تنها و ناامید مردم به دنبال متعلق به چیزی و به عنوان مهاجرت مردم بزرگتر بخشی از زندگی خود را آنلاین

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

فرقه شکار تنها و ناامید مردم به دنبال متعلق به چیزی و به عنوان مهاجرت مردم بزرگتر بخشی از زندگی خود را آنلاین گاهی اوقات تمام طول می کشد یک نشان از حمایت net کسی اعتماد کامل.

در OneZeroجدید تحقیقی از ویژگی های روزنامه نگاران امیلی Friedlander و شادی جرثقیل حفاری به دو گروه های متصل: Tumple و DayLife ارتش دومی که شد یک فیزیکی تجسم یک فرقه آنلاین. آغاز شده توسط Eben "Wiz-ال" کارلسون و KoA مالون این گروه تاسیس شد در درجه اول از طریق Facebook به افرادی که آویزان بر روی یک بخش از سایت های رسانه های اجتماعی لقب "عجیب و غریب Facebook."

صحبت به 24 افرادی که به عنوان اعضای Tumple و DayLife ارتش و همچنین مردم با آگاهی از این گروه و کسانی که مرتبط با افراد داخل سازمان OneZero می گوید یک داستان تند و تلخ از اعتیاد به اینترنت, تنهایی, آنلاین, و چگونه آنچه اتفاق می افتد در اینترنت می تواند عواقب وخیم در جهان واقعی است.

داستان توصیف Tumple اول تکرار کارلسون و مالون گروه به عنوان "یک هزاره متمرکز بر جنبش مذهبی ریشه در تم های ضد نژاد پرستی و عدالت اقتصادی و متناسب با زندگی آنلاین است." در OneZero گزارش آن را بیشتر از رسانه های اجتماعی طرح هرمی است.

در نهایت کارلسون و مالون تبدیل آنلاین خود را Tumple جامعه به چیزی ملموس تر: فیزیکی اردوگاه از انواع که در زمان چه Tumple موعظه آنلاین و تبدیل آن به یک گروه جدید به نام DayLife ارتش. در طول سال بیشتر "اعضای ارتش" مورد استقبال قرار می گرفتند. آنها را به فروش تمام اموال خود را نقل مکان کرد و در سراسر کشور باید در کنار کارلسون و مالون خدمه. اعضای زندگی می کردند از متل 6 اتاق متوقف کردن نوشیدن الکل و هر آنچه کارلسون و مالون فکر کردم بهترین برای شود.

به عنوان Friedlander و جرثقیل نوشت:

در برخی از راه, هر چند DayLife ارتش اعتقاد به سیستم ارائه شده روشن فرمول برای درک جهان: شما یا بخشی از درد ماتریس و کمک به مشکل و یا شما می توانید رها کردن و کمک به KoA ساخت لذت ماتریس.

در حالی که کارلسون و مالون کمک به داستان Friedlander و جرثقیل تمرکز در متی یکی از این گروه قبلا عضو دیگر از اعضای هر دو Tumple و DayLife ارتش فرقه. آن را از طریق های مختلف اعضای کلمات که غمگین اما قدرتمند داستان در مورد چگونگی نفوذ از مردم در اینترنت می توانید از بین بردن کسی را در زندگی واقعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب