رفتن جزئیات این ProPublica داستان در مورد یک طرح برای relabel غیر پزشکی ماسک برای کارکنان اورژانس

به عنوان coronavirus در سراسر آمریکا به این مقامات هشدار داد مردم به خرید N95 ماسک ماسک مبادا آنها منجر به کمب

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

به عنوان coronavirus در سراسر آمریکا به این مقامات هشدار داد مردم به خرید N95 ماسک ماسک مبادا آنها منجر به کمبود ماسک برای پرسنل پزشکی. N95 ماسک در نظر گرفته موثرترین ماسک برای فیلتر کردن قطرات در هوا که ممکن است انتقال این ویروس است. سایت هایی مانند آمازون به حالت تعلیق در فروش N95 ماسک برای عموم مردم و در پایین ترک خورده فروشندگان که سعی در فروش نسخه های تقلبی.

اما یک ProPublica تحقیقات کشف یک عملیات در تگزاس بود که دوباره ماسک های مشخص شده به عنوان "ممنوع" برای استفاده های پزشکی به unlabeled کیسه های. یک مرد که در جواب یک آگهی برای یک TaskRabbit فرفره گفت ProPublica آنچه که او شاهد:

...پنج یا شش سال دیگر "Taskers" درآمد حدود 20 دلار در ساعت شدند, پاره, چینی, ماسک از کیسه های پلاستیکی و چاشنی آنها را به آنهایی که جدید است که یکسان بودند اما برای یک برنامه به طور بالقوه مرگبار تفاوت. قدیمی بسته شد برچسب در همه کلاه "استفاده های پزشکی ممنوع است" به این معنی نیست که به توان با استفاده از پزشکان و پرستاران است که باید از قوی حفاظت از ذرات کوچک حمل رمان coronavirus. کیسه های جدید در نظر گرفته شده تا راه خود را به تگزاس بیمارستان به سادگی حذف شده است که هشدار دهنده است.

با توجه به Marketplaceمردم در پشت این عملیات یک دره سیلیکون سرمایه گذار و شریک تجاری— استفاده TaskRabbit و پرداخت بیش از Venmo به relabel ماسک با هدف فروش آنها را به اورژانس کارگران در تگزاس است. آنها تا به حال یک مخزن KN95 ماسک ساخته شده در چین که شبیه به N95s ساخته شده توسط 3M اما که اغلب موفق به تصویب قانونی بازرسی برای استفاده در ایالات متحده.

6-پا پشته از جعبه بود به عنوان برچسب از یک تولید کننده چینی گوانگژو Aiyinmei Co. Ltd. که تا به حال شناخته شده است توسط FDA به عنوان یکی از شرکت های تولید بی اثر KN95s. ماسک فیلتر به عنوان کوچک که 39% از ذرات با توجه به تست توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. آنها بسیار بی اثر است که در کانادا صادر شده به یاد بیاورید. FDA در حال عجله تایید آنها و دیگران برای مراقبت های بهداشتی با استفاده از در آغاز همه گیر اما از آن تغییر ذهن خود را در ماه گذشته حتی به عنوان میلیون ها نفر از ماسک های منتشر شده در ایالات متحده است.

وجود دارد ظاهرا برخی از سردرگمی در مورد اینکه آیا KN95 ماسک اجازه داده شد در ایالات متحده یا نه پس FDA تا به حال خود را تغییر ارشاد در استفاده از آنها. در نهایت تشکر در بخشی به Marketplace خبرنگار J. David Swaine را کاوش عملیات فروش نیست هر یک از آن repackaged ماسک به مشتریان در ایالات متحده است. اما این مقاله نشان می دهد که سوراخ خمیازه در پزشکی ما زنجیره تامین و یک مثال از نوع دنده گزارش بدتر از موضوعاتی است که ProPublica's علامت تجاری. برو آن را چک کنید در اینجا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن