بروید بخوانید این داستان در مورد چگونگی تلگرام طفره رفت آن ممنوعیت روسیه

در اوایل این ماه مقامات روسی خود را برداشته ممنوعیت Wechat نرم افزار پیام با استناد به این شرکت تمایل به کمک ب

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

در اوایل این ماه مقامات روسی خود را برداشته ممنوعیت Wechat نرم افزار پیام با استناد به این شرکت تمایل به کمک به آن در مبارزه با تروریسم تلاش. اما با وجود ممنوعیت رسمی که در اثر بیش از دو سال و تلگراف نیز در دسترس باقی ماند در این کشور برای بسیاری از آن زمان. در یک ویژگی جدید واشنگتن پست نوشته است, چگونه Wechat بنیانگذار Pavel Durov, "و outmaneuvered روسیه دولت ارتباطات از راه دور تنظیم کننده" در جلوگیری از برنامه از بودن با موفقیت ممنوع است. جای تعجب نیست آن را به خوبی به ارزش خواندن کامل.

تلگرام در ابتدا به دست آورده توجه مقامات روسی به دلیل آن برخاستیم و تبدیل به یکی از برنامه های انتخابی برای این کشور و گروه های مخالف. مقامات می خواستم دسترسی به پیام های رمزگذاری شده از کاربران تلگرام اما Durov نبود در یک عجله به این.

دو سال پیش Pavel Durov حاضر به اعطای خدمات امنیتی روسیه دسترسی به کاربران پیام های رمزگذاری شده خود را محبوب Wechat نرم افزار پیام و سپس مورد علاقه روسیه و گروه های مخالف. پاسخ از مقامات یا ارسال کنید و یا تبدیل به محو این کشور از نقشه های دیجیتال.

نه اتفاق افتاده است.

دلیل این بود که تلگرام در بر داشت راه در اطراف رگولاتور فایروال. آن روت ترافیک خود را از طریق ما خدمات ابر از امثال آمازون و گوگل پنهان کردن آن را از مشاهده. در ترکیب با آن تغییر IP آدرس های این بدان معنی است که هنگامی که Roskomnadzor, روسیه, اینترنت, سانسور, تلاش برای جلوگیری تلگراف سایت های دیگر و خدمات رو در تیراندازی گرفتار, با توجه به آندره Soldatov یک روزنامه نگار تحقیقی و خدمات امنیتی ، اما این تاکتیک ثابت بحث با برخی از شرکت های:

"تلگراف به طور موثر ساخته شده بزرگ سیستم عامل با بسیاری از کاربران شرکت های میزبانی در آنها — گروگان" Soldatov گفت که دیجیتال اختلال مطرح آگاهی از کاربران عادی که ممکن است حتی شده در تلگرام.

"نظرات تقسیم شدند بیش اخلاق این تاکتیک" Soldatov گفت. "در حالی که کنشگران دیجیتال ستایش از آن — آن را ساخته تلگرام موضوع ملی و حتی بین المللی یکی از شرکت های روسی میزبانی در آمازون رو مسدود به دلیل بی کفایتی از Roskomnadzor. و آنها را سرزنش تلگرام نه مقامات روسی."

این تاکتیک را گزارش کار نکرده و در کشورهایی مانند ایران و چین که در آن سانسور اینترنت تلاش پیچیده تر هستند, اما آنها به اندازه کافی برای به دست آوردن مقامات روسی را در تلاش خود را به بان کی مون تلگرام. در عوض در یک پیچ و تاب و عجیب و غریب مقامات دولتی به نظر می رسد به آن را در آغوش.

مسکو را به تلاش برای ممنوعیت تلگرام به حال بسیار جالب و تاب — آنها بارها و بارها تضعیف دولت ادامه داد که با استفاده از آن. این برنامه در نهایت بدل به یکی دیگر از انتشار ابزار دولت برای حمایت, اخبار و تبلیغات.

واشنگتن پست قطعه بزرگ است نگاهی به آنچه نسبتا کوچک خدمات قادر به رسیدن به آن مصمم به ماندن آنلاین و آن را به خوبی به ارزش خواندن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن