بروید بخوانید توییتر این موضوع طبقه بندی هر انیمیشن دیزنی فیلم آهنگ

انیمیشن های دیزنی, فیلم, شناخته شده برای خود را باور نکردنی, موسیقی اما نه تا زمانی که قهرمانانه توییتر-رشته ت

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

انیمیشن های دیزنی, فیلم, شناخته شده برای خود را باور نکردنی, موسیقی اما نه تا زمانی که قهرمانانه توییتر-رشته تلاش های جاستین McElroy (خبرنگار CBC Vancouver, به اشتباه با جاستین "حلقه" McElroy از McElroy خانواده امپراطوری رسانه ای) شده است وجود دارد یک واحد طبقه بندی از هر آهنگ. آنچه در زیر فشاری شکست تمام 18 دسته بندی, کامل, با, طبقه بندی ویژگی های تعریف و حتی یک جدول تناوبی از انیمیشن های دیزنی آهنگ.

به عنوان McElroy, توضیح می دهد, در حالی که وجود 18 نوع ممکن از آهنگ ها برخی از عناصر هسته ای به کل کانن. برای مثال "این است که فیلم" آهنگ (یک دسته که شامل "دایره زندگی" "زیبایی و وحش" "انجیل حقیقت" و "زنگ ها نوتردام") و "من می خواهم" آهنگ ("بخشی از جهان را به خود" "رفتن فاصله" "خارج وجود دارد" "بازتاب") به نظر می رسد در عظیم 26 فیلم در هر.

یکی دیگر از سه دسته — "من تبه کار" "ما باید استخوان" و "تشویق کردن بچه" آهنگ ها — نیز گفته می شود عناصر اصلی بزرگ دیزنی و فیلم و پاپ آنها را اغلب به عنوان به خوبی.

McElroy نیست فقط لیست دسته بندی ، او به مشترک تعریف عناصر مانند که شخصیت تمایل به خواندن هر نوع آهنگ که در آن به نظر می رسد در این فیلم و حتی ارائه می دهد یک مونتاژ ویدئویی از تمام آهنگ ها که سقوط به دسته بندی.

پس از آن ضروری پنج گروه پنج دسته از اهمیت ثانویه به کانن: "در اینجا من معامله" "در اینجا ما معامله" "در اینجا خود را معامله" "همه چیز خوب خواهد بود" و "این رقص ، این تمایل به ویژگی های آهنگ ها هستند که هنوز هم بسیار رایج در دیزنی فیلم و بخشی از صحنه های به یاد ماندنی و خاطرات مردم از این فیلم اما کمتر کلیدی به غرور از هسته پنج آهنگ.

تاپیک به پرت: هشت دسته که پاپ تا گهگاه مانند "مونتاژ" گروه (که McElroy, است, عجیب, خشن بر) "این مواد مخدر ترانه" و "ما برنده!" آهنگ. آن را در این ردیف پایین که McElroy همچنین شامل "مشکل" است که به طور انحصاری پر از آهنگ ها که نمی سالخورده هست.

گرد کردن آن همه است دیزنی Songbook جدول عناصر فراهم می کند که ساده در یک نگاه نمودار مرجع برای به سرعت به دنبال یک آهنگ. (و شما احتمالا می خواهید به انجام است که پس از خواندن این پست داده شده است که هر تعداد از دیزنی آهنگ ها به احتمال زیاد در سر خود گیر برای بقیه روز را در حال حاضر.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن