رفتن جزئیات این وال استریت ژورنال داستان در مورد ایلان امور مالی شخصی

در یکی از یک سری از توییت های ارسال شده در هفته گذشته Elon Musk اظهار داشت: او خواهد بود "فروش تقریبا همه فیزی

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

در یکی از یک سری از توییت های ارسال شده در هفته گذشته Elon Musk اظهار داشت: او خواهد بود "فروش تقریبا همه فیزیکی اموال" است و او "خود هیچ خانه." او به نظر می رسد در واقع به دنبال از طریق با آن وعده ها به عنوان وقایع در یک داستان بزرگ در وال استریت ژورنال در مورد مشک را از امور مالی شخصی است که شما باید به عنوان خوانده شده.

با توجه به وال استریت ژورنال, با وجود اینکه به ارزش حدود 39 میلیارد دلار بر روی کاغذ:

...او را به قرض گاهی اوقات زیادی به پرداخت هزینه برای خود شیوه زندگی و کسب و کار سرمایه گذاری بدون مصادره سهام است که کمک به حفظ کنترل شرکت او اجرا می شود. حدود نیمی از سهام تسلا است و متعهد به عنوان وثیقه برای وام های شخصی یک مارس 28 مالی تشکیل پرونده نشان می دهد. حفظ سهام خود سهام—در حدود 20 درصد یا حدود 29 میلیارد دلار در ارزیابی فعلی خود—است که برای او مهم است برای حفظ کنترل بر دره سیلیکون خودرو ساز.

مشک نیز ندارد را با حقوق و دستمزد در تسلا اما او ظاهرا شد واجد شرایط برای گزینه های سهام به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار در این هفته. که برای دریافت پول او نیاز به یک چشم آبیاری $592 میلیون به ورزش گزینه با توجه به وال استریت ژورنال. روشن نیست اگر مشک است که پول در دست به اعمال این گزینه و یا اگر پول مطرح شده از خانه فروش استفاده می شود برای کمک به پرداخت برای مبلغ. "آقای مشک گفت که او به فروش اموال خود را چون او نیاز به پول،" وال استریت ژورنال گزارش داد.

این مقاله همچنین لیست چند بار مشک در گفت و نقدی ضعیف است. در اینجا یک مثال:

قبل از تسلا عمومی رفت آقای مشک گفت: یک قاضی در طول ستیز طلاق با همسر اول خود را که او تا به حال اجرا از پول نقد و گرفته بود در وام اضطراری از دوستان برای حمایت از خانواده اش و پرداخت هزینه های زندگی.

در اینجا یکی دیگر از:

سال گذشته آقای مشک توانایی برای دسترسی به پول نقد آمد تا دوباره در طول یک افترا طرح دعوی در دادگاه بیش از نظرات او در مورد یک مرد درگیر در نجات یک تایلندی تیم فوتبال از آب گرفتگی یک غار در سال 2018 است. یک وکیل در این مورد گفت: در یک پرونده که آقای مشک توصیف کرده بود خود را به عنوان "مالی جامد."

کل مقاله به بسیاری از تاریخ در مورد مشک اطلاعات جالب در مورد امور مالی خود را حمایت قانونی براده و متعدد به نقل از مشک خود و من صمیمانه توصیه مصرف 10 دقیقه به عنوان خوانده شده آن را در کامل است.

و اگر شما بدونم وضعیت مشک خانه: او ذکر شده است سه کالیفرنیا قصرها برای فروش و برنامه های به فروش چهار خانه دیگر در Bel-Air, با توجه به وال استریت ژورنال. هنگامی که خانه های به فروش می رسد مشک را نمی دانند "که در آن من خواهد ماند اما احتمالا اجاره یک خانه کوچک در جایی گفت:" در یک ایمیل به وال استریت ژورنال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن