GOG تابستان فروش تخفیف طعمه مترو خروج و بسیاری دیگر از DRM-free games

GOG.com تا لگد کردن آن تابستان فروش در DRM-رایگان بازی PC, بازی پر از معاملات جدید و عناوین. این فروش طول می ک

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

GOG.com تا لگد کردن آن تابستان فروش در DRM-رایگان بازی PC, بازی پر از معاملات جدید و عناوین. این فروش طول می کشد تا ژوئن 15. چند تا از نکات برجسته عبارتند از مترو خروج برای $20 و طعمه: Digital Deluxe Editionکه شامل پایه های آن, موسیقی متن فیلم و Mooncrash DLC فقط برای $12. Divinity: Original Sin 2 - نسخه قطعی است $22.50 است که در یک قیمت بسیار عالی برای یک بازی بزرگ (و آن پشتیبانی از cross-save با نینتندو سوئیچ نسخه از بازی).

در علاوه بر این به تنزیل بسیاری از مستقل ها از ما ذکر شده در بالا یاجوج است انجام کاری جالب با این تابستان فروش با اجازه دادن به شما را نجات دهد و حتی بیشتر در بازی هایی که به اشتراک گذاشتن یک موضوع است. مثلا خرید سه عناوین RPG یا اکشن می زند اضافی 5 درصد در حال حاضر با تخفیف هزینه نهایی در حالی که گرفتن پنج یا بیشتر بازی طول می کشد 10 درصد ، وجود دارد مقدار زیادی از دیگر بسته های نرم افزاری شما می توانید ساخت که امکان استفاده از این تخفیف اعم از بازی های ساخته شده توسط یک توسعه دهنده مانند پارادوکس Devolver Digital و یا اکتیویژن.

GOG نیز با استفاده از آن فروش تابستان جشن به عنوان بهانه ای برای ارائه یک نسخه ی نمایشی جدید از سیستم شوکهای بازسازی از نفوذ بازی FPS است که در حال حاضر در توسعه است. همچنین Cyberpunk 2077 نیست با تخفیف, اما اگر شما می خواستم 100 درصد از خرید خود را به حمایت از توسعه دهنده GOG جایی برای خرید آن از آن و متعلق به اداره شده توسط CD Projekt ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن