گلدمن ساکس جدید فونت شما مجاز به انتقاد از گلدمن ساکس با

بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس منتشر کرده است خود را بسیار خود فونت: یک inoffensive مجموعه sans-serif فونت دوبله

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس منتشر کرده است خود را بسیار خود فونت: یک inoffensive مجموعه sans-serif فونت دوبله گلدمن Sans. اما در روح بانکداران در همه جا این فونت با گرفتن در قرارداد. خود را به عنوان مجوز متحده, شما آزاد هستید به استفاده از گلدمن Sans برای فقط در مورد هر چیزی شما می خواهم تا زمانی که شما از آن استفاده نمی به انتقاد گلدمن ساکس.

فقط با دانلود بسته فونت شما توافق می کنید به این شرایط و ضوابط. و اگر چه گلدمن بدون اسمی رایگان فونت گلدمن ساکس حفظ کنترل کامل بر مجوز اجازه می دهد آن را خاتمه استفاده به هر دلیلی آن را دوست دارد.

در اینجا مربوط به معابر از مجوز:

C. c. کاربر ممکن است با استفاده از مجوز فونت نرم افزار برای بی اعتبار کردن و یا نشان می دهد هر گونه وابستگی با و یا تایید شده توسط گلدمن ساکس.

D. 2 این مجوز باید خاتمه و تبدیل به پوچ و خالی برای هر گونه استفاده که با رعایت هر یک از شرایط در این مجوز. بیشتر گلدمن ساکس ممکن است در خاتمه این مجوز و بدون اطلاع قبلی به کاربر به هر دلیل و یا بدون هیچ دلیل در همه و در هر زمان به طور کامل در گلدمن ساکس را به صلاحدید خود از بین ببرد

این اتصالات بیت از درجه پایین حقوقی shithousing از یک شرکت است که بسیاری فراموش نشدنی به عنوان "یک خون آشام, ماهی مرکب پیچیده در اطراف چهره بشریت بی وقفه متراکم آن خون قیف به هر چیزی که بوی پول است." این قراردادی بند کشف شده توسط کاربر توییتر مت گرد و برداشت توسط BoingBoing, که در آستانه آن را دیدم.

البته هیچ کس نباید شگفت زده است که یک بیت از بازاریابی کرک برای تقویت گلدمن ساکس " با نام تجاری واقعا معنی این شرکت درگیر شدن با برابری طلب اصول طراحی. اما مجوز افزایش یک سوال جالب: چقدر disparagement خواهد گلدمن ساکس اجازه می دهد قبل از آن خاتمه این فونت استفاده کنید ؟

اگر شما در زمان برای مثال قابل ملاحظه ای طولانی "مجادلات و مسائل حقوقی و در بخش" گلدمن ساکس " صفحه ویکیپدیا و ارائه شده است که در گلدمن Sans? این است که disparagement? منظورم این است که من شخصا احساسات من صدمه دیده است اگر شما صحبت کردن در مورد چگونه من defrauded مشتریان برای سود در طول بحران مالی 2008 و یا من در مورد مشارکت در یک "بی پروایی نشان دادن طرح به غارت میلیاردها دلار از مالزی و ثروت صندوق است." سپس دوباره من یکی از قدرتمند ترین جهان, طولانی زندگی می کردند مورد انتقاد و بدخیم اما به ظاهر ضد گلوله موسسات مالی. من حتی نمی باید خود من فونت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن