گوگل متعهد 175 میلیون دلار به نژادی سهام با تمرکز در کسب و کار متعلق به

گوگل متعهد است به هزینه بیش از 175 میلیون دلار در نژادی سهام طرح با تمرکز بر تامین مالی سیاه متعلق به کسب و کا

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

گوگل متعهد است به هزینه بیش از 175 میلیون دلار در نژادی سهام طرح با تمرکز بر تامین مالی سیاه متعلق به کسب و کار و حمایت از سیاه و کارآفرینان. بودجه اعلام شد مدیر عامل گوگل Sundar Pichai روز چهارشنبه در کنار تعدادی دیگر از تعهدات و تغییرات به معنای مبارزه ضد سیاه نژادپرستی و حمایت از سیاه گوگل کارکنان و خانواده های آنان است.

از 175 میلیون دلار تعهد بخشی از یک "فرصت های اقتصادی بسته" که گوگل شکسته شدن به چهار گروه تقسيم شدند. بزرگترین مبلغ 100 میلیون دلار در بودجه باید به سمت کارگردانی سیاه-led شرکت های سرمایه گذاری راه اندازی و سازمان های دیگر متمرکز سیاه کارآفرینان. یکی دیگر از $50 میلیون استفاده می شود به عنوان تامین مالی و کمک های مالی برای کسب و کارهای کوچک "متمرکز در جامعه است."

گوگل می گوید 15 میلیون دلار را به سمت برنامه های آموزشی برای کارجویان خواهد بود که توسط همکاران در حالی که 10 میلیون دلار استفاده خواهد شد برای حمایت از توسعه دهندگان سیاه و سفید در گوگل اکوسیستم با ارائه دسترسی به "آموزش و پرورش, تجهیزات, و فرصت های اقتصادی." علاوه بر آن بودجه گوگل ارتکاب 3 میلیون دلار برای حمایت از دانش آموزان سیاه پوست با تمرکز در اوایل آموزش علوم کامپیوتر.

تعهدات به دنبال اعتراضات گسترده بیش از مرگ جورج فلوید. بسیاری از شرکت ها در سراسر ایالات متحده را آغاز کرده اند در نظر گرفتن یک نگاهی به شکست های خود را برای حمایت از جوامع سیاه و آنچه که می توانید انجام دهید برای بهبود فرصت ها برای کارکنان و مبارزه با ضد سیاه نژادپرستی. گوگل اعلام اولیه 12 میلیون دلار در کمک های مالی برای مبارزه با نابرابری نژادی در اوایل این ماه. دیگر شرکت های فن آوری بزرگ از جمله آمازون و Facebook اعلام کرده اند که کمک های مالی نیز هست. هفته گذشته اپل راه اندازی شد 100 میلیون دلار برنامه به نام نژادی عدالت و عدالت ابتکار.

گوگل نیز در ساخت تعدادی از تغییرات در شرکت خود برای حمایت از سیاه کارکنان و نمایندگی. این شرکت متعهد شده است به اضافه کردن سیاه و سفید کارکنان به مدیریت ارشد و بهبود کلی رهبری گروه گنجاندن افراد از گروه کمتر از 30 درصد تا سال 2025 است. گوگل در سال 2020 تنوع گزارش آن گفت که سفید+ کارکنان اختصاص 65.9 درصد از نقش رهبری در ایالات متحده و آسیا+ کارکنان اختصاص 29.6 درصد است. سیاه و سفید+ کارکنان ساخته شده تا فقط 2.6 درصد است.

پیچای همچنین گفت گوگل را بیشتر به بهبود استخدام, نگهداری و ارتقاء از مردم از گروه کمتر و کار برای ایجاد یک "حس قوی تر از شمول و متعلق" برای گوگل سیاه+ کارکنان. در میان این تغییرات است که پایان دادن به گوگل سیاست درخواست کارکنان برای نظارت بر برای بازدید کنندگان غیر مجاز راه رفتن در درب پشت آنها را بدون کشیدن از طریق. پیچای می نویسد که "ما باید متوجه این فرایند است که مستعد ابتلا به تعصب" بنابراین گوگل در حال حاضر رفتن به تکیه دیگر چک های امنیتی به جای.

گوگل همچنین قصد دارد برای اضافه کردن اضافی ضد نژادپرستی برنامه های آموزشی و مقیاس آنها را به کل نیروی کار است. این شرکت اخیرا با انتقاد توسط کارکنان که در آن ادعا کرده بود به شدت کوچک شده و به آن تنوع و گنجاندن برنامه های; گوگل در دفاع از خود گفت: برخی از برنامه های آن به پایان رسید و نمی تواند به درستی مقیاس به کل شرکت. پیچای همچنین گفت: امروز که گوگل در حال کار برای گسترش سلامت روان منابع و مزایای دیگر برای حمایت بهتر از سیاه کارکنان و خانواده های آنان است.

اطلاعیه دنبال یک 12 میلیون دلار تعهد از گوگل "به سازمان های کار به آدرس نابرابری نژادی" بود که اوایل این ماه اعلام کرد. یوتیوب که متعلق به گوگل همچنین اعلام کرد که 100 میلیون دلار به صندوق حمایت از سیاه و سفید.علاوه بر این ،

"ایجاد تغییر معنی دار شروع می شود در درون خود ما شرکت" پیچای نوشت: در یادداشت ارسالی به این شرکت است. "تقویت تعهد ما به نژادی سهام و ورود کمک خواهد کرد که گوگل ساخت محصولات مفید برای کاربران ما و جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن