گوگل تاخیر آندروید 11 بتا اعلام اعتراض roil شهرهای آمریکا

گوگل برنامه ریزی شده بود به پرده ویژگی های جدید در آینده آندروید 11 ژوئن 3rd, اما این تصمیم به تاخیر رونمایی ک

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

گوگل برنامه ریزی شده بود به پرده ویژگی های جدید در آینده آندروید 11 ژوئن 3rd, اما این تصمیم به تاخیر رونمایی کرد. در یک صدای جیر جیر در شب جمعه, اندیشه توسعه دهنده حساب گفت که "ما هیجان زده به شما بگویم بیشتر در مورد آندروید 11 اما در حال حاضر زمان به جشن می گیرند." گوگل می گوید که آن را "عقب با بیشتر بر روی آندروید 11 به زودی" اما نمی گویند زمانی که ممکن است.

اگر چه گوگل نیست و به صراحت می گویند به این دلیل بسیار روشن است. اعلام می آید به عنوان بسیاری از شهرهای آمریکا با تظاهرات غارت و آتش سوزی. پاسخ به مرگ جورج فلوید در مینه سوتا است فراتر از جنگ در مینیاپولیس. منطقه خلیج جایی که گوگل و بسیاری از کارکنان خود را بر اساس هستند دیده است و عمده درگیری در هر دو سن خوزه و اوکلند شب هنگامی که گوگل ساخته شده تماس آن رویداد است. آن را یک شب در اینجا در منطقه خلیج است.

به عنوان سایت خواهر ما Vox.com توضیح می دهد:

تظاهرات در مقابل استفاده از نیروی بیش از حد با اجرای قانون ظاهر شده اند در سراسر کشور از جمله در مینیاپولیس دنور و لس آنجلس و لویی و Columbus پس از مرگ جورج فلویدیک غیر مسلح سیاه مرد که به اتهام جعل و دوخته شده به زمین توسط افسران پلیس در مینیاپولیس, مینه سوتا. او بعد مرده در یک بیمارستان در منطقه است.

این حادثه به دنبال یک سری از مرگ و میر غیر مسلح سیاه افراد در این سال از جمله 26 ساله Breonna تیلوربود که به ضرب گلوله پلیس در لوئیزویل, کنتاکی, صفحه اصلی, در مارس و Ahmaud Arberyبود که دویدن در آتلانتا, گرجستان, محله قبل از اینکه به ضرب گلوله توسط دو مرد سفید در ماه فوریه است.

این شورش و دولت در پاسخ به آنها را تبدیل به فوق العاده جدی در چند روز گذشته. نه تنها باید فدرال پرواز گزارشی درنده هواپیماهای بدون سرنشین بیش از مینیاپولیس رئیس جمهور صدای جیر جیر در مورد غارت منجر به توییتر قرار دادن آن در پشت یک هشدار در مورد "ستایش خشونت است." که لگد کردن یک زنجیره ای از حوادث پایان با یک فرمان اجرایی که اگر آن را به حال شانس زنده ماندن در دادگاه به چالش خواهد اساسا تغییر ماهیت کل اینترنت.

در یک سطح عملی گوگل مطمئنا متوجه شدم چند نفر خواهد بود در خلق و خوی به هیجان زده در مورد ویژگی های جدید در آندروید. در سطح انسانی به تاخیر انداختن راه اندازی شد به سادگی درست انجام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن