گوگل دودل جشن 155 مکان سالگرد Juneteenth

در جشن 155 مکان سالگرد Juneteenth گوگل را تولید کرده است تصویری ابله مجموعه اول آیه های شعر "بالابر هر صدا و آ

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

در جشن 155 مکان سالگرد Juneteenth گوگل را تولید کرده است تصویری ابله مجموعه اول آیه های شعر "بالابر هر صدا و آواز خواندن" اغلب به نام "سیاه و سرود ملی." این یک 90 قطعه دوم از محرک انیمیشن که افتخارات پایان برده داری در ایالات متحده است. در این ویدئو ویژگی های هنر از هنرمند Loveis عاقلانه موسیقی تولید شده توسط الیاس جمال و شعر خوانده شده توسط LeVar Burton.

اگر چه برده داری رسما به پایان رسید و با رهایی اعلامیه در سال 1862 این بود تا 19th ژوئن 1865 که فدرال سفارش رسیده گالوستون تگزاس در لبه غربی کنفدراسیون. Juneteenth کوتاهتر برای "ژوئن نوزدهم."

"این یک داستان آمریکایی در مورد آزادی و تعقیب خوشبختی و من امیدوارم که در این قهوه ای چهره بسیاری از آمریکایی ها می توانند خود را ببینید" گفت: گوگل گلپر مک کینلی ابله سرب هنر مدیر در یک ویدئو همراه توصیف ایجاد آن است.

ابله است تنها یکی از راه های گوگل جشن Juneteenth این سال است. در اوایل این ماه آن اضافه شده روز به عنوان تعطیلات در ایالات متحده در تقویم گوگل و شرکت نیز می گوید: آن اضافه شده جدید گوگل دستیار پاسخ به سوالات مانند "هی گوگل چه Juneteenth?" گوگل, فرهنگ و هنر جدید در نمایشگاه تاریخی میراث Juneteenth ساخته شده در مشارکت با اسمیتسونیان در موزه ملی تاریخ آمریکا و موسیقی یوتیوب دارای یک لیست پخش با عنوان Juneteenth: آزادی آهنگ ها هنرمندان برجسته مانند بیانسه و باب مارلی. Google Earth نیز به روز شده است که شامل تصاویر ماهواره ای از زندگی ماده پلازا در واشنگتن, DC.

اگر چه Juneteenth یک لحظه مهم در تاریخ ایالات متحده آن است که در حال حاضر تعیین شده به عنوان یک مقام رسمی فدرال تعطیلات, اگر چه بیشتر آمریکا در حال حاضر آن را تشخیص دهد. این به ویژه مهم تاریخ در سال جاری و در هفته تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در این کشور است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن