گوگل دو به زودی به شما اجازه ایجاد گروه تماس در کروم

گوگل اواز چت تصویری برنامه به زودی به شما اجازه ایجاد گروه تماس های ویدئویی در وب, جستجو شرکت امروز اعلام کرد.

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

گوگل اواز چت تصویری برنامه به زودی به شما اجازه ایجاد گروه تماس های ویدئویی در وب, جستجو شرکت امروز اعلام کرد. که می تواند یک راه مفید برای گرفتن با دوستان و خانواده خود را در حالی که اجتماعی فاصله در طول COVID-19 همه گیر هر چند گروه تماس شرکت کنندگان نیاز به یک حساب گوگل برای پیوستن به گوگل می گوید. از ویژگی های نورد به عنوان یک پیش نمایش در کروم در هفته های آینده.

نیز وجود دارد یک "خانواده mode" در اواز یا موسیقی دو نفری که اجازه می دهد تا شما در قرعه کشی بر روی صفحه نمایش در زمان واقعی و اعمال Snapchat-مانند ماسک و اثرات آن بر خودتان است. اواز یا موسیقی دو نفری را پنهان دکمه برای قطع و قطع کردن در حالی که شما در حالت به طوری که شما می توانید ابله و بازی بدون نیاز به نگرانی در مورد به طور تصادفی رها کردن تماس گوگل می گوید. خانواده حالت در دسترس است اگر شما با استفاده از اواز یا موسیقی دو در حالی که در امضا خود را با حساب Google. در اینجا یک تصویر از آنچه در آن مانند به نظر می رسد:

اسنپ چت-مانند ماسک و اثرات آن نیز در دسترس خواهد بود در یک تماس شما را در اندروید و iOS گوگل می گوید. اول آنهایی که در حال راه اندازی در این هفته از جمله این ماسک وحشتناک است که شما را تبدیل به یک گل در جشن روز مادر:

ماه گذشته گوگل گفت: این امر می تواند نورد AV1 کدک های ویدئویی به دو تماس به بهبود کیفیت تماس های ویدئویی معرفی یک سمت-توسط-جانبی حالت عکس و بردن این دو گروه تماس اندازه از هشت به 12. شما می توانید تعداد زیادی از گوگل دو ویژگی در عمل در این فیلم تبلیغاتی:

اواز یا موسیقی دو نفری در حال حاضر می افتد تحت قلمرو اجراء خاویر Soltero که معاون و مدیر کل G مجموعه گوگل دیروز اعلام کرد. این بدان معناست که او در حال حاضر نظارت اواز یا موسیقی دو نفری و دیدار با گوگل, گوگل, را از دیگر خدمات مکالمه تصویری اما Soltero نیست که هیچ برنامه فوری برای تغییر یا ادغام هر یک از گوگل, پیام رسانی و ارتباطات برنامه های او گفت: من همکار دیتر Bohn دیروز. ملاقات در طول تاریخ شده است یک کسب و کار متمرکز شده است اما گوگل آن را به رایگان برای همه در هفته گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن