ایکس باکس سری ایکس ایکس می تواند در تاریخ 6 نوامبر

پرتابمایکروسافت این هفته تایید کرد که ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر راه اندازی خواهد شد، اما این شرکت می تو

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399
پرتاب

مایکروسافت این هفته تایید کرد که ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر راه اندازی خواهد شد، اما این شرکت می تواند هدف قرار دادن تاریخ بسیار خاص: نوامبر 6th. در حالی که پاندمی مداوم coronavirus ممکن است تاریخ راه اندازی دقیق مایکروسافت برای ایکس باکس سری ایکس تاثیر می گذارد, توزیع کنندگان به نظر می رسد آماده شدن برای نوامبر 6 th به طور خاص.

یک راهنمایی کننده ناشناس که به تازگی یک کنترل رباکس سری ایکس منتشر نشده را خریداری کرده است، اوایل این هفته تصویری از آنچه ادعا می شود جعبه ای است که این کنترل کننده ها در توزیع کنندگان ذخیره می شوند، برایم فرستاده است. جعبه به طور خاص به فروشگاه های خرده فروشی (که محموله ها را دریافت می کنند) می گوید که کنترل رهایش گر را تا ۶ نوامبر نفروشند یا نمایش نداده اند. مایکروسافت برچسب های نارنجی "تاریخ خیابان" مشابه در بسته های فروشگاه های خرده فروشی خود را در گذشته استفاده می شود، بیش از حد.

هنوز مشخص نیست که این کنترل کننده ها آخر هفته چطور به فروش در سراسر شیکاگو ختم می شود. افرادي که اين کنترل کننده ها را The Verge مي فروشند به درخواست هاي واگرا در مورد اصل و خاستگاه شان پاسخ نداده اند و کساني که آنها را خريده اند، عاقلانه تر نيستند.

برخی از افرادی که موفق به خرید کنترل کننده ها شده اند آنها را در سایت پشتیبانی مایکروسافت ثبت نام کرده اند تنها برای پیدا کردن که گارانتی منقضی در نوامبر 5th، 2021. اگر شما محاسبه کنید که از نظر تاریخ پایان، آن را دقیقا یک سال گارانتی پس از نوامبر 6th انتشار. مایکروسافت به طور معمول یک گارانتی 90 روزه برای کنترل کننده های فردی فراهم می کند، بنابراین شرکت یا دوره گارانتی خود را در اینجا تمدید می کند، یا سیستم در حال کار بر روی گارانتی یک ساله گسترده تر است که با کنسول های ایکس باکس مرتبط است.

من از مایکروسافت خواستم که در اوایل ظاهر ایکس باکس سری X کنترل کننده در روز دوشنبه توضیح دهد اما شرکت حاضر به اظهار نظر نیست. یک سخنگوی مایکروسافت گفت: «ما در سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس خیلی در فروشگاه داریم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا با شما در این مورد به اشتراک بگذارید» با این حال، ما چیزی برای اعلام در این زمان نداریم." مایکروسافت در تاریخ 6 نوامبر هم اظهار نظر نمی کند.

ما هنوز منتظر شنیدن تاریخ انتشار دقیق و اطلاعات قیمت گذاری برای ایکس باکس سری X. مایکروسافت لگد کردن preorders برای ایکس باکس یکی خود را در تاریخ 10th, 2013 قبل از کنسول راه اندازی در نوامبر 22, 2013. همچنین ایکس باکس 360 در ماه اوت 2005 قبل از ضربه زدن به قفسه ها در 22 نوامبر 2005، پیش سفارش با قیمت گذاری در دسترس بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن