Google, Facebook و توییتر توقف اطلاعات دولت پس از درخواست جدید, هنگ کنگ, قانون تامین

Google, Facebook و توییتر در حال توقف پردازش داده ها در درخواست از هنگ کنگ دولت به عنوان آنها بررسی امنیتی جدی

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

Google, Facebook و توییتر در حال توقف پردازش داده ها در درخواست از هنگ کنگ دولت به عنوان آنها بررسی امنیتی جدید قانون که رفت به اثر در جولای 1st. گوگل با قرار دادن آن مکث به محل به عنوان به زودی به عنوان قانون در زمان اثر در روز شنبه ،

"[W]مرغ قانون اثر در زمان ما متوقف شد, تولید در هر گونه اطلاعات جدید درخواست از هنگ کنگ مقامات" یک سخنگوی گوگل گفت: در آستانه یک ایمیل به در "و ما در ادامه به بررسی جزئیات قانون جدید" سخنگوی گفت.

توییتر نیز متوقف دست زدن به آن از درخواست دولت به عنوان از 1 ژوئیه با Facebook اعلام آن مکث در دوشنبه نیویورک تایمز گزارش داد.

سیستم عامل رسانه های اجتماعی به طور معمول تولید خصوصی کاربر و اطلاعات در پاسخ به دادگاه معتبر سفارشات بسته به روند قانونی در کشورهای مختلف. اما تحت این موقعیت جدید همه شرکت ها را حداقل به طور موقت چشم پوشی از درخواست از دولت هنگ کنگ است.

سیاست های جدید در پاسخ به, چین جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ بود که برای اولین بار پیشنهاد شده است. هنگ کنگ به طور سنتی قابل توجهی برخوردار استقلال از سرزمین اصلی چین اما مرکزی دولت چین را افزایش محدودیت در سخنرانی در هنگ کنگ در ماه های اخیر, آوردن تدریجی پایان دادن به "یک کشور دو سیستم" اصل است. چین فشار به سمت کنترل بیشتر منجر به اعتراضات گسترده در سراسر هنگ کنگ که در سال گذشته آغاز شد.

در ویژه امنیتی جدید قانون می دهد چین قدرت به حد مخالفت سیاسی علیه حزب کمونیست و آن را غیر قانونی برای شرکت در "تجزیه طلبی براندازی سازمان و ارتکاب فعالیت های تروریستی و تبانی با یک کشور خارجی و یا با عناصر خارجی به خطر انداختن امنیت ملی" است. کسانی که در قدرت هستند به خصوص مربوط به سیستم عامل های اجتماعی که ممکن است میزبانی وب در حال حاضر به جرم فعالیت های خرابکارانه.

Google, Facebook و توییتر شده اند ممنوع در چین برای چندین سال بخشی از به اصطلاح "فایروال بزرگ" که تحت آن دولت بازرسان و ناظران ردیابی فعالیت های آنلاین.

امنیتی جدید قانون در حال حاضر مجبور چندین سیاسی احزاب مخالف در هنگ کنگ به انحلال NPR گزارش شده و انتظار می رود که بیشتر سرما مخالفت سیاسی علیه پکن در هنگ کنگ است.

"ما اعتقاد داریم که آزادی بیان اساسی حقوق بشر و حمایت از حق مردم برای بیان خود را بدون ترس برای ایمنی خود و یا دیگر پیامدهای" یک Facebook سخنگو گفت: در یک ایمیل به آستانه.

توییتر می گوید که بررسی قانون جدید برای ارزیابی پیامدهای اضافه کردن بسیاری از شرایط و ضوابط قانون جدید هستند "مبهم و بدون تعریف روشن" یک سخنگوی نوشت: در یک ایمیل به آستانه. "مانند بسیاری از منافع عمومی جامعه مدنی و رهبران و نهادهای صنعت و همسالان ما قبر نگرانی در مورد هر دو روند توسعه و قصد کامل این قانون است."

Facebook دارای یک روند برای بررسی درخواست دولت که طول می کشد را به حساب خود را در سیاست ها و قوانین محلی و همچنین استانداردهای بین المللی حقوق بشر, سخنگوی اضافه شده است. "ما این مساله بررسی درخواست دولت برای داده های کاربر از هنگ کنگ در انتظار ارزیابی بیشتر از امنیت ملی قانون از جمله رسمی حقوق بشر به علت سعی و کوشش و رایزنی های بین المللی از کارشناسان حقوق بشر."

Facebook دفاتر در چین و با استفاده از تامین کنندگان چینی برای تولید برخی از سخت افزار آن از جمله آن Oculus VR هدست و آن پورتال چت تصویری دستگاه. Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل اقدام به ترمیم روابط با چین در گذشته در دیدار با رهبران حزب کمونیست در پکن برای یک انجمن اقتصادی در سال 2016. اخیرا او را تحت فشار قرار دادند نگرانی در مورد چین تنظیم شرایط برای تعهد آنلاین. "اگر ملت دیگری پلت فرم مجموعه قوانین" زوکربرگ گفت: در سال گذشته "ملت ما گفتمان می تواند تعریف شده توسط یک مجموعه کاملا متفاوت از ارزش ها است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن