گوگل در حال رفتن به سعی کنید برای برنده شدن در تلویزیون برای زمان بی حد و حصر

Pop quiz: چه بزرگترین وب سایت ویدئو بر روی اینترنت ؟ آن را در یوتیوب duh. سوال دوم: چه بزرگترین

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399
The rumored next version of Google’s TV dongle

Pop quiz: چه بزرگترین وب سایت ویدئو بر روی اینترنت ؟ آن را در یوتیوب duh. سوال دوم: چه بزرگترین و مهم ترین برنامه های ویدئویی بر روی تلویزیون های هوشمند خود را و یا خود را تنظیم بالا جعبه ؟ همه جواب ها متفاوت است اما من شرط می بندم بسیاری از افراد برای اولین بار جواب نمی یوتیوب.

گوگل بزرگترین و مسلما مهم ترین پلت فرم های ویدئویی در جهان است و در عین حال به سختی رقابت برای بزرگترین و مسلما مهم ترین صفحه نمایش های ویدئویی در خانه خود را.

که عجیب و غریب است! خاصی وجود دارد که محصول حوزه که در آن گوگل فقط نمی تواند به نظر می رسد به حق آن را دریافت. وقتی که می آید به مصرف کننده با تکنولوژی, شبکه های اجتماعی, پیام, پخش موسیقی و تلویزیون در بالای لیست. گوگل کردم Chromecast و آن را به pursed یک استراتژی تلاش برای دریافت تلویزیون اندروید ساخته شده است در به تلویزیون مجموعه, اما آن را قطعا به نظر می رسد مانند آن را با نگه داشتن Roku آمازون و یا حتی اپل. (پارتیزان از Nvidia Shield را به شما بگویم در غیر این صورت و نگهدار همه شما از ته قلب برای شما ثابت قدم و ایمان و اما یک فروشنده بزرگ.)

من شده اند با تماشای گوگل داف TV خود عکس پس حداقل سال 2012 زمانی که من بررسی تلویزیون گوگل و نوشت:

نه یک بار در طول آن زمان تجربه لذت من آن را اغلب موفق به دریافت کار انجام می شود و اغلب آن را نا امید و مانع تلاش من فقط به تماشای چیزی. اریک اشمیت معروف پیش بینی کرد که "در تابستان سال 2012 اکثر تلویزیون های شما را در فروشگاه گوگل تلویزیون تعبیه شده است." خوشبختانه برای هر کسی که تا به حال برگزار کنترل از راه دور او اشتباه بود.

بنابراین من شیفته بود که من تو را دیدم که XDA توسعه دهندگان فرود یک حرکت شبیه چمچه زنی دیروز: تصاویر گوگل بعدی جریان ویدئو دانگل در کنار تصاویر آن از تلویزیون اندروید و رابط. سخت افزار خود را به نظر می رسد مانند 9to5Google اولین گزارش یک ابزار موسوم به "سابرینا" خواهد: بزرگتر و نرم تر گرد نسخه از Chromecast. حتی صادقانه به خوبی کنترل از راه دور چیزی Chromecast را فاقد است.

Chromecast را محصول بزرگ است اما آن را نیز نیاز به یک کار خیلی بیشتر از کاربران — هر دو از نظر جسمی و شناختی. از نظر جسمی آن را فقط یک زحمتی که برای باز کردن قفل گوشی خود را و شکار کردن نرم افزار سمت راست و یا دکمه برای انجام آنچه شما می خواهید. شناختی قطع ارتباط بین استفاده از تلفن خود را به کنترل محتوا و صفحه نمایش خود را برای دریافت سیگنال های ویدئویی است که بسیار بدتر از آن به نظر می رسد فقط فکر کردن درباره آن. آن را یک لایه اضافی از انتزاع و آن را ماهرانه خارج از قرار دادن.

تمام است که در بالا از این واقعیت است که اگر شما می خواهید را انتخاب کنید آنچه که شما در حال تماشای با دیگر مردم به شما از دست دادن مشترک و رابط کاربری برای انجام آن است. به جای کلیک کردن در اطراف بر روی تلویزیون شما می توانید هر دو را ببینید یکی از شما تا به تلفن و هر کس دیگری هم به ازدحام در اطراف شما و یا فقط تماشای هر آنچه که در آن است که شما را انتخاب کنید.

A screenshot showing the new remote control

به طوری که کنترل از راه دور است که یک مقدار بزرگتر از آن به نظر می رسد. این نشان می دهد که وجود دارد فقط یک استاندارد set-top box (بریده بریده دانگل) در حال اجرا آندروید تلویزیون. من خیلی وسوسه به نوبه خود که کنترل از راه دور به یک نماد برای چه این تلویزیون جدید محصول است و خواهد بود. راه دور است و پذیرش است که اگر گوگل می خواهد به رقابت با آمازون Roku و اپل در فضای تلویزیون به آن نیاز دارد برای شروع به انجام چیزی که واضح است.

همه چیز واضح و آشکار در از راه دور خود را: play/pause, خانه بازگشت و البته گوگل دستیار دکمه. کمتر آشکار است: یک دکمه قطع اما هیچ دکمه های حجم? من می دانم که گرفتن حجم سخت است داده همه تلویزیون های مختلف نصب setups اما... قرار دادن دکمه های حجم بر روی آن شما ترسو! من هیچ ایده چه دکمه ستاره می کند و در حالی که بالا بیت هستند مطمئنا یک D-pad من امیدوارم که آن را نیز یک آی پاد به سبک چرخ اسکرول فقط چون من خیلی دوست دارم به گزارش دعوی اپل خواهد فایل.

اما واضح ترین چیزی که برای گوگل انجام دهید این است که واقعا اهرم یوتیوب. انجام بیش از فقط ایجاد یک "تکیه" رابط اما در عوض واقعا آن را احساس جدایی ناپذیر به پلت فرم. این چیزی است که آمازون با نخست تصویری. آن هم چه اپل خواهد بود برای انجام با آن تلویزیون اپل به علاوه محتوا در تلویزیون اپل برنامه در Apple TV — و من می خواهم توضیح آنچه که من در آن با جزئیات بیشتر اما این امر نیاز به نوشتن "تلویزیون اپل" و سپس تعیین شود که چیزی که من با اشاره به یک هزار برابر بیشتر بوده و انرژی که در حال حاضر و یا تا کنون (و بله که بخشی از این مشکل!).

به اندازه کافی عجیب, برخی از تصاویر XDA به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که گوگل ممکن است نه پیچ کردن یک فرصت برای استفاده از یوتیوب در اینجا. یکی را نشان می دهد YouTube راهنمای تلویزیون ساخته شده است در به سطح بالا "زندگی می کنند" تب. دیگر چگونه به فیلم ها از یوتیوب خود را به نظر می رسد به عنوان پیشنهاد نتایج از یک دستیار جستجو.

من با استفاده از برنامه YouTube در تلویزیون من نزدیک به روزانه. برای من, آن را در مورد داشتن کوتاه "اسب شاخدار اره" (پایین را ببینید). اما کسانی که فیلم های یوتیوب به نظر نمی رسد در رابط اصلی من تلویزیون هوشمند. وجود دارد بدون هیچ دلیل واقعی من نمی خواهم YouTube فیلم ها همراه با دیگر نشان می دهد سازمان دیده بان من.

به جز البته وجود دارد: پول! دعوا بر آنچه تلویزیون های هوشمند نرم افزار انجام دهد و به نظر نمی رسد در تلویزیون های هوشمند سیستم عامل تبدیل جریان جنگ به شاشیدن مسابقه. یوتیوب و آمازون جنگیدند در حالی که در حال حاضر آن را Roku و آمازون و HBO حداکثر. بعد از آن خواهید بود چیز دیگری است. و هیچ یک از آنها به نظر می رسد می خواهید به آنها را نشان می دهد یکپارچه اصلی تلویزیون و رابط کاربری — و تنها فرمان اجازه می دهد تا برنامه های خود را به جستجو در وهله اول.

و صحبت از پول آن را به طور همزمان یک دلیل برای پیدا کردن Google عدم تلویزیون موفقیت گیج کننده و یک توضیح برای آن شکست. آن را گیج کننده به این دلیل که پول در تلویزیون در تبلیغات و پول در تلویزیون های هوشمند است که در ردیابی است. تبلیغات و ردیابی دو چیز است که گوگل کاملا برتری در, بنابراین شما می خواهم فکر می کنم تلویزیون خواهد بود مناسب است.

اما من فکر می کنم که مناسب یکی از دلایلی است که گوگل تلاش کرده است: شرکت هایی که از تکنولوژی و محتوا است که تعیین می کند چه به نظر می رسد در تلویزیون خود را در حال وحشت زده از گوگل نورد در و نوشیدن میلک شیک خود را. در اوایل سال 2010 شبکه های مسدود و سپس با نام Google TV را از دسترسی به آن را نشان می دهد. در سال 2016 FCC پیشنهاد یک طرح بلند پروازانه برای وادار کردن شرکت های کابل به اجازه دهید هر کسی را به یک جعبه کابل برای خدمات خود را. این مقاومت از شرکت های کابل آنقدر پرقدرت آن سیراب به یک طرح به درخواست آنها را به برنامه های.

هنگامی که گوگل قادر به ایجاد انگیزه چین برای هر کس آن را پاک کردن. که یکی از دلایل آن تا به حال موفقیت های اولیه بر روی وب و بر روی یوتیوب — آن ایجاد برنامه هایی برای کمک به افراد پرداخت می شود. این نیز به همین دلیل آندروید در حال حاضر غالب در جایی بین 80 تا 90 درصد از بازار گوشی های هوشمند در سراسر جهان: آن را باز به اندازه کافی اجازه دهید به شرکت های دیگر سود حاصل از آن.

با تلویزیون هر چند این شرکت هرگز قادر به کشف کردن که چگونه به کسانی که مشوق تراز وسط قرار دارد — و یا مواجه با مقاومت بیش از حد به آن را به ارزش تلاش. این واقعیت است که برخی از آن در اوایل محصولات تلویزیون بودند نه تنها که خوب از دیدگاه کاربر کمک نمی کند!

به هر حال مدتی بعد از این سال گوگل را به دیگری در موفقیت بر روی صفحه نمایش بزرگ در اتاق نشیمن خود را. تمام چیزهایی که نگه داشته و آن را از موفقیت در تلویزیون هنوز هم وجود دارد اما اندازه نسبی و واردات به نظر می رسد کوچکتر است. و اگر گوگل مایل است در واقع استفاده از یوتیوب در یک بزرگتر راه شاید این بار آن کار خواهد کرد.


(یک "اسب شاخدار" تعقیب کننده نور است آرامش بخش و ایده آل در کوتاه ترین چیزی که به تماشای پس از شما فقط تماشا چیزی شدید تر. Boing boing جردین در Boing Boing آمد تا با آن برای اهداف وبلاگ نویسیپشت در روز هنگامی که مردم در واقع بازدید صفحات اصلی. اگر شما یک پشته سنگین و درام خود را در شراب خواری لیست من به شدت نشان می دهد ساختمان خارج پایدار از اسب شاخدار chasers. آنها لازم نیست که به یوتیوب یا نه. دسته کوچک موسیقی جاز از شادی و سرخوشی و سپس او-Ra برای مثال اساسا آنچه که من رو از طریق نیمه اول ماه مه.)

ممنوعیت همه آنها را. T. C. Sottek نوشت: روشن گام به عقب نگاه کنید چه بزرگ سیستم عامل باید انجام دهند در حال حاضر. حتی به عنوان کسی که می داند که whataboutism است یک دام من اغلب گرفتار داخلی بحث تفاوت های ظریف است که بیش از حد کوچک به واقع نگران است.

خانه در آتش و جک دورسی و مارک زوکربرگ نگران روشن firehose به دلیل بیش از حد آب می تواند باعث کپک زدن.

خاموشی شنبه پست در حال غرق کردن اطلاعات حیاتی به اشتراک گذاشته شده در زیر پل برچسب. کار خود را در رسانه های اجتماعی در حال حاضر برای تقویت سیگنال و آن را پنهان نمی کنند. لطفا اضافی لحظه قبل از ارسال هر چیزی به فکر می کنم در مورد این که آیا آن را کمک می کند. استفاده از آن لحظه به جستجو در اطراف و دیدن آنچه در واقع مورد نیاز است. (و به عنوان یک پاداش شما همچنین می توانید استفاده از آن لحظه به دوباره خود را اسکن پست غلط املایی. یا mabye آن را فقط به من است که باید آن.)

'متن' حساب توییتر در حال تبدیل شدن به اعتراض حساب.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتر را نقض متمم اول قانون اساسی جدید طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند. Makena کلی در اول بسیاری از پرونده های حقوقی آمده است:

در آن طرح دعوی در دادگاه مرکز دموکراسی و تکنولوژی (CDT) به نام تهمت را "تلافی جویانه" از آنجا که آن را به طور خاص مورد حمله قرار توییتر برای استفاده از آن متمم اول قانون اساسی حق اظهار نظر و متوسط رئیس جمهور توییتهایی. با حمله به توییتر این سازمان ادعا کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن را دلسرد می تواند سیستم عامل های دیگر از اعمال خود و آزادی بیان و حقوق متوسط به رئیس جمهور نوشته ها از ترس از اقدامات تلافی جویانه از دولت فدرال است.

بیشتر از آستانه

آندروید 11 اولین بتا سرزمین های اولیه برای برخی از صفحه صاحبان.

آنچه که در آینده از ایستگاه فضایی به نظر می رسد پس از SpaceX تاریخی راه اندازی. لورن Grush:

با این تغییر در نهایت افراد دیگر ممکن است پیوستن به ناسا فضانوردان در سفر به ایستگاه فضایی. Bridenstine ساخته شده است هدف اصلی از تجاری خدمه برنامه بسیار روشن: بازگشت بشر spaceflight به خاک آمریکا. اما هدف دوم از این برنامه شده است برای باز کردن دسترسی به فضا اجازه می دهد SpaceX و بوئینگ برای فروش کرسی در وسایل نقلیه خود را به مشتریان خصوصی. ناسا همچنین ساخت ایستگاه فضایی در دسترس برای تجاری فرصت های کاری این سازمان بوده است به شدت در برابر در گذشته است.

مایکروسافت در نهایت به AppGet توسعه دهنده اعتبار او سزاوار. اعتباری در کلمات خوب است, اما آن را مرتب کردن بر اساس به نظر می رسد مانند وجود دارد نوع دیگری از اعتبار این توسعه باید گرفتن. نوع شما می توانید صرف.

HP را Omen 15 لپ تاپ براق طراحی جدید. مونیکا چانه در نگاه جدید و نو مشخصات:

HP می گوید: طراحی جدید است که به منظور انباشتگی فال به عنوان یک کامپیوتر چند منظوره, غذا برای کاربرانی که می خواهید یک لپ تاپ برای کار و یا در حال حاضر به عنوان به خوبی به عنوان بازی. آن را ساده تر و پیچیده تر نگاه از پیشگویی ما به استفاده می شود و قطعا زیبایی که ممکن است بهتر مخلوط را به یک دفتر کار یا کافی شاپ راه — آن را در حال حاضر بسیار نزدیک به یک Razer Blade از هلیوس 300.

HBO حداکثر نمی رسید AT&T داده های کلاه اما Netflix و دیزنی به همراه خواهد شد. شاید شما برنده یک قطره اشک نریختم برای Netflix بکشد اما این نوع از صفر امتیاز است ظریف بازدارنده برای هر کسی که می خواهید برای ایجاد یک شرکت جدید است که نیاز به مقدار زیادی از پهنای باند. این افزایش هزینه ورود و تحکیم قدرت. Nilay Patel همچنین تماس خارج چگونه AT&T قرار است ساز و کاری برای اجازه دادن به هر کسی صفر-رای استفاده شده است تنها توسط... AT&T.

با توجه به AT&T اجرایی آشنا با این موضوع HBO حداکثر این است که با استفاده از AT&T "حمایت" اطلاعات سیستم که از لحاظ فنی اجازه می دهد تا هر شرکت به پرداخت به بهانه خدمات خود را از داده های کلاه. اما پس از AT&T صاحب HBO حداکثر آن را فقط به پرداخت خود: اطلاعات هزینه را نشان می دهد تا در HBO Max کتاب به عنوان یک هزینه و در AT&T Mobility کتاب به عنوان درآمد. برای AT&T به عنوان یک کل آن صفر است. مقایسه کنید که به یک رقیب مانند Netflix که می تواند به لحاظ نظری پرداخت AT&T برای حمایت داده اما این امر می تواند خالص هزینه.

که در آن برای شروع با, Studio Ghibli. همه عجیب و غریب فرهنگی blindspots و نتواند. برای من, Studio Ghibli یکی از آنها است. من مطمئن هستم که چرا آنها نمی رسید من رادار اولیه و سپس بعد از آن همه به نظر می رسید فقط یک کمی دلهره آور برای برخی از دلیل. خیلی ممنون میشم این قطعه توسط سام Byford:

به جای آشکار رتبه بندی فیلم خواهد بود که واقعا کار غیر ممکن است, من فکر کردم من می خواهم با هم یک راهنمای که امیدوارم به کمک مردم به Ghibli برای اولین بار. این بدیهی است که بسیار ذهنی و حتی پس از آن من لزوما قرار دادن مورد علاقه من نسبت به بالای لیست این است که در مورد کاهش شما را به استودیو کار و مطمئن شوید که شما نمی نوشتن آن را تمام کردن پس از به طور تصادفی به تماشای قصه های از دریای زمین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن