گوگل فصلی صرفه جویی رایگان برای همه ترموستات آشیانه صاحبان

گوگل در حال ساخت آن آسان برای مردم را به صرفه جویی در مصرف انرژی در تابستان امسال توسط نورد از یک نسخه رایگان

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

گوگل در حال ساخت آن آسان برای مردم را به صرفه جویی در مصرف انرژی در تابستان امسال توسط نورد از یک نسخه رایگان از فصلی پس انداز برای همه ترموستات آشیانه صاحبان. قبلا این ویژگی تنها در دسترس برای مشتریان آب و برق با فصلی پس انداز برنامه های, با توجه به, گوگل, پست وبلاگ.

فصلی پس انداز با این نسخهها کار به عنوان یک "انرژی مانیتور" اندکی تغییرات برنامه برای کمک به مردم به طور خودکار صرفه جویی در انرژی بدون توجه به عمده نوسانات درجه حرارت. "با تنظیم برنامه خود را فقط کسری از یک درجه در هر روز کاربران صرفه جویی انرژی در حالی که ماندن راحت" نوشت: کریشن گوپتا لانه مدیر محصول. "این تغییرات کمی واقعا می تواند اضافه کردن—متوسط مشتری می بیند 3 تا 5 درصد در انرژی صرفه جویی در خانه خود را گرم و سیستم های خنک کننده."

این شرکت همچنین همکاری با شرکت های انرژی در ساعت شلوغی پاداش اجازه می دهد تا ترموستات صاحبان به طور خودکار تنظیم دمای خانه های خود را در اوج استفاده از انرژی بار. "هنگامی که وجود دارد یک اوج تقاضای انرژی در آن باعث تامین انرژی گران تر و کمتر قابل اعتماد و کمتر سازگار با محیط زیست برای شرکت های انرژی" گوپتا توضیح داد. "هنگامی که شما ثبت نام شما ترموستات آشیانه تغییرات درجه حرارت در خانه خود را در یک تعداد انگشت شماری از کسانی که در اوج مصرف انرژی بعد از ظهر در طول تابستان است. این باعث کاهش تقاضا در حالی که هنوز نگه داشتن شما راحت است."

این قابلیت به شما رول به همه ترموستات آشیانه صاحبان در ایالات متحده و کانادا (بجز کبک) با شروع در ماه ژوئن. کاربران اطلاع رسانی را مشاهده کنید بر روی دستگاه خود درخواست اگر آنها می خواهند به انتخاب کردن در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن