Google در تلاش است تا یک شبکه مخفی 6گیگاهرتزی را در 17 ایالت مختلف

تست کند گوگل در تلاش است تا به طور مخفیانه تست شبکه 6GHz در 17 ایالت مختلف ، با توجه به دسته ای از پرونده FCC

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399
تست کند

گوگل در تلاش است تا به طور مخفیانه تست شبکه 6GHz در 17 ایالت مختلف ، با توجه به دسته ای از پرونده FCC خال خال توسط کسب و کار خودی. اما دقیقا ً چیزی که گوگل در تلاش برای آزمایش است، نامشخص است.

در اینجا چند چیز ما می دانیم. Google می خواهد با طیف 6گیگاهرتزی آزمایش کند تا «اطلاعات فنی مربوط به سودمندی این فرکانس ها را برای فراهم آوردن اتصالات پهن باند قابل اطمینان تولید کند.» همچنین این شرکت می گوید انتظار دارد آزمایش ها بیش از ۲۴ ماه انجام شود، و اجازه انجام آزمایش ها را در ۲۶ شهر و شهر در سراسر ۱۷ ایالت درخواست کرده است — از جمله آریزونا، کالیفرنیا، کلرادو، فلوریدا، جورجیا، ایلینوی، آیووا، کانزاس، نبراسکا، نوادا، نیویورک، کارولینای شمالی، اکلاهما، اورگن، تگزاس، یوتا، و ویرجینیا.

فراتر از آن، ما می توانیم از این اسناد بسیار وجود دارد -- و بسیاری از امکانات برای آنچه گوگل ممکن است با طیف 6GHz می خواهم وجود دارد. زبان «فراهم کردن اتصالات پهن باند قابل اعتماد» می تواند نشان دهد که گوگل می خواهد با نوعی از سرویس اینترنت خانگی آزمایش کند - شاید یک ارائه بالقوه در آینده تحت بنر وب گذر فیبر گوگل.

اما گوگل می تواند استفاده های دیگری برای طیف 6GHz نیز داشته باشد. فقط اخیراً FCC یک قطعه از طیف 6گیگاهرتزی بدون مجوز را تأیید کرد و هر تعداد از چیزها می توانست از آن بهره ببرد. Wi-Fi 6E روترممکن است در 6GHz اجرا شود، به عنوان می تواند ارتباط خودرو به وسیله نقلیه، و آخرین مشخصات 5G نشان می دهد طیف 6GHz بدون مجوز حتی می تواند برای شبکه های سلولی 5G استفاده می شود. گوگل به ایده های موجود محدود نیست، هر چند - به دلیلی به آن طیف بدون مجوز می نامند.

چیزی که باید در مورد 6GHz می دانم این است که انتظار می رود برای اتصال سریعتر و قابل اعتماد تر اجازه می دهد -- می تواند پهنای باند بیشتری نسبت به 2.4GHz یا 5GHz اتصالات شما ممکن است در حال حاضر آشنا با حمل , و می تواند کمتر تداخل بی سیم بین دستگاه ها نیز وجود دارد. اما درست مانند Wi-Fi 5GHz محدوده کوتاه تر از Wi-Fi 2.4گیگاهرتز را ارائه می دهد، این احتمال وجود دارد که شبکه های 6 گیگاهرتزی محدوده کوتاه تر را همچنان داشته باشد.

ما نمی دانیم گوگل در حال حاضر روی چه چیزی کار می کند. اما پرونده ها به ما می گوید گوگل امیدوار است که از طیف 6گیگاهرتزی که تازه باز شده است برای نوعی «طرح تجاری با ارزش مخفی» استفاده کند و ما خیلی کنجکاو یم که چه چیزی ممکن است باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن