پیام های گوگل در نهایت ممکن است اضافه کردن به صورت end-to-end encryption for RCS

یک تجزیه و تحلیل از آخرین به روز رسانی پیام های گوگل نشان می دهد ممکن است در حال حرکت و نزدیک به پایان به پایا

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

یک تجزیه و تحلیل از آخرین به روز رسانی پیام های گوگل نشان می دهد ممکن است در حال حرکت و نزدیک به پایان به پایان رمزگذاری برای RCS با توجه به 9to5 گوگل (از طریق APKMirror). غنی خدمات ارتباطی و یا RCS است جانشین برای پیام های SMS و چه بسیاری دیگر از خدمات پیام کوتاه انجام دهید اما بدون پایان به پایان رمزگذاری است که برنامه های مثل سیگنال و iMessage اند. گسترده آن تصویب شده است یک بیت از یک ظرف غذا اما عمده ما حامل تلفن همراه اعلام کرد که در اواخر سال گذشته که آنها را ارائه RCS در سال 2020 است.

گوگل برای اولین بار پرده برداری RCS چت به عنوان اندیشه اولیه پیام کوتاه پلت فرم در سال 2018 و در ماه نوامبر اعلام کرد که آن را در واقع نورد آن را برای کاربران در ایالات متحده است.

داخلی ساخت گوگل Messages v. 6.2 چند خط کد که ارائه سرنخ برای آینده ممکن است ویژگی های این نرم افزار شامل 12 رشته جدید که با مراجعه به رمزگذاری با توجه به 9to5 گوگلتجزیه و تحلیل ها. وجود ندارد به اندازه کافی اطلاعات در دسترس برای تعیین اینکه آیا فرستنده و گیرنده از متون در پیام ها را باید با استفاده از این برنامه برای end-to-end encryption در اثر. کد به روز رسانی نشان می دهد یک محیط که ممکن است اجازه می دهد تا کاربران را به تصمیم می گیرید که آیا به اعطای مجوز به سایر برنامه های آندروید است که دسترسی به پیام ها برای دیدن پیام های رمزگذاری شده به عنوان به خوبی.

هیچ راهی برای بدانید اگر و یا زمانی که گوگل خواهد همیشه کشتی end-to-end encryption از ویژگی های. اما این شرکت گفت: قبلا که در آن مشغول به کار بود در آن پس از آن به نظر می رسد به احتمال زیاد به رخ می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن