گوگل لانه مینی بلندگو در حال خرید یک دریافت یک رایگان برای آستانه خوانندگان

گوگل به تازگی زد ارتقاء ارائه شده است که دو نفر از آن لانه مینی بلندگو برای $78. که از لحاظ فنی یک معامله از ی

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

گوگل به تازگی زد ارتقاء ارائه شده است که دو نفر از آن لانه مینی بلندگو برای $78. که از لحاظ فنی یک معامله از یک معمولا در اطراف هزینه $50 هر چند دزد روزانه در حال انجام آن بهتر است برای آستانه خوانندگان امروز با دو بسته از لانه مینی کامپیوترها فقط برای $40. فقط مطمئن شوید که این کد را وارد کنید VERGENEST2 هنگامی که شما به پرداخت. آن را در حال حاضر و گچ و زغال سنگ و مرجان colorways موجود و اینها همه با نام تجاری جدید دستگاه های خود را با اصلی با یک سال گارانتی از گوگل.

یکی دیگر از معامله خوب از دزد روزانه در Beats Solo 3 در گوش هدفون بی سیم است که چند سال پیش منتشر شد. آن را ارائه و آنها را در چند رنگ فقط برای $117 است که نزدیک به نیمی خاموش اصلی قیمت $200. فقط با وارد کردن کد پیشنهاد VERGECLUB در پرداخت به صرفه جویی در. این اولین کسانی بودند که هدفون برای راه اندازی با اپل W1 بی سیم تراشه ساخت آنها به خصوص مفید برای افرادی که می خواهید به راحتی و به سرعت با اتصال به یکی از بسیاری از دستگاه های اپل شما ممکن است داشته باشد.

تنها نکته قابل ذکر در اینجا این است که در حالی که آنها واحدهای جدید در بسته بندی اصلی خود آنها فاقد بسته بندی های پلاستیکی است که شما می خواهم به طور معمول به پیدا کردن اگر شما آنها را خرید در جاهای دیگر. این با یک سال گارانتی.

Sandisk 512GB microSD card

در حال حاضر وجود دارد بیش از یک ماه صبر کنید برای حمل و نقل, اما من هنوز هم احساس می کنید تمایل به شما بگویم در مورد قیمت بهترین من تا کنون دیده ام در شرکت SanDisk 512GB کارت حافظه microSD در آمازون. به طور معمول حدود 100 دلار آن را به $64 امروز. به عبارت دیگر شما می توانید اضافه کردن نیمی از یک ترابایت ارزش اضافی ذخیره سازی به خود نینتندو سوئیچ یا سازگار با گوشی یا لپ تاپ با قیمت یک بازی جدید است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن