گوگل در حال حاضر برجسته نتایج جستجو به طور مستقیم بر روی صفحات وب

گوگل در تلاش است به آن را آسان تر برای پیدا کردن اطلاعات شما به دنبال در وب سایت های خارجی با برجسته مربوط به

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

گوگل در تلاش است به آن را آسان تر برای پیدا کردن اطلاعات شما به دنبال در وب سایت های خارجی با برجسته مربوط به بخش زرد SearchEngineLand گزارش. قابلیت کار با گوگل را برجسته قطعه — مستقل جعبه است که به نظر می رسد در بالای صفحه نتایج جستجو است که تلاش به شما پاسخ بدون نیاز به بازدید از وب سایت فراتر از گوگل.

کلیک کردن بر روی قطعه هنوز هم طول می کشد شما را به صفحه وب است که آن را کشیده و اطلاعات از, اما در حال حاضر این متن از این قطعه را در رنگ زرد و مرورگر به طور خودکار به پایین به این بخش در سوال. شما می توانید ببینید که چگونه آن را به نظر می رسد در عمل در تصاویر زیر کلیک کنید.

با توجه به گوگل دنی سالیوان این شرکت در حال کار بر روی قابلیت در حالی که برای. آن را نورد آن را برای آمپر صفحات در سال 2018 و شروع به تست قابلیت در صفحات HTML سال گذشته است. همانطور که از هفته گذشته گوگل در حال حاضر به طور منظم با استفاده از این قابلیت در صفحات HTML. اجرای تایید شد از طریق یک توییت از رسمی گوگل جستجو حساب.

اگر چه SearchEngineLand گزارش می دهد که این ویژگی در حال حاضر زندگی می کنند در برجسته ترین قطعه و مرورگرها در تجربه ما در بر داشت که این ویژگی همیشه کار نمی کند. ما قادر به دریافت آن کار در کروم در دسکتاپ و سافاری بر روی تلفن همراه اما کلیک کردن بر روی همان قطعه در لبه یا سافاری بر روی دسکتاپ را نشان نمی دهد زرد رنگ متن. گوگل پشتیبانی از صفحه اشاره می کند که این قابلیت ممکن است محدود بر اساس آنچه فرد مرورگرها پشتیبانی می کند.

برای بیشتر قسمت ها این به نظر می رسد مثل یک حس مشترک راه برای به دست آوردن کاربران به محتوای آنها برای جستجو با سرعت بیشتری حتی اگر زرد برجسته ممکن است برخورد با طراحی سایت. اما SearchEngineLand اشاره می کند که این می تواند تاثیر در آگهی بازار پس از یک وب سایت بازدید کنندگان ممکن است به طور خودکار پایین میگردین گذشته تبلیغات خود را به محتوای مربوطه. یادداشت انتشار است که سایت ممکن است نیاز به تغییر محل تبلیغات خود را در گوگل آخرین ویژگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب