گوگل بی سر و صدا به راه اندازی یک هوش مصنوعی-صفحه پینترست رقیب به نام مشتاق

گوگل مساحت 120 تیم داخلی انکوباتور است که باعث ایجاد تجربی نرم افزار و خدمات راه اندازی کرده است مشتاق: می شود

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

گوگل مساحت 120 تیم داخلی انکوباتور است که باعث ایجاد تجربی نرم افزار و خدمات راه اندازی کرده است مشتاق: می شود Pinterest رقیب است که تساوی در جستجوی غول پیکر, ماشین یادگیری تخصص به معاون کشیش بخش موضوعات. امروز در دسترس بر روی وب و Android, co-founder CJ Adams می گوید مشتاق هدف به عنوان یک جایگزین برای "بیفکری" مرور آنلاین خوردها.

"در مشتاق [...] شما می گویند آنچه شما می خواهید به صرف زمان بیشتری را در و سپس معاون کشیش بخش محتوا از وب و مردم به شما اعتماد برای کمک به که اتفاق می افتد" می نویسد: آدامز در یک پست وبلاگ. "شما را یک "مشتاق" است که می تواند در مورد هر موضوع که آیا آن را پخت نان خوشمزه را در خانه به کوهپیمایی و یا تحقیق در مورد تایپوگرافی. مشتاق به شما اجازه می دهد معاون کشیش بخش محتوای شما را دوست دارم به اشتراک گذاشتن مجموعه خود را با دیگران و پیدا کردن مطالب جدید بر اساس آنچه شما را نجات داد."

این واضح است که به خصوص الهامی بشه. فقط در مورد هر رسانه های اجتماعی تغذیه شما فهرست در تلاش است به فرد محتوای آن برای منافع خود را در یک راه یا دیگری. و پینترست در حال حاضر دستگیر و سرگرمی-متمرکز طرف این بازار با آن مترجم-سبک طراحی بصری — دو ویژگی است که مشتاق است در تلاش برای تقلید.

پس چه مشتاق اند که پینترست نمی کند ؟ خوب اول گوگل تخصص در یادگیری ماشین که آدامز می گوید سطح "مفید مطالب مربوط به منافع خود است."

"حتی اگر شما یک متخصص در یک موضوع, شما می توانید شروع به گردآوری یک مشتاق و نجات چند جالب 'جواهر' یا لینک های که شما در پیدا کردن مفید می گوید:" آدامز. "این بیت از محتوای عمل می کنند مانند دانه ها و کمک مشتاق کشف بیشتر و بیشتر مرتبط با محتوا در طول زمان است."

اما آن را مانند پینترست نمی کند به شدت سرمایه گذاری در هوش مصنوعی به عنوان به خوبی. و در حالی که یادگیری ماشین توانایی برای پیدا کردن الگوهای موجود در داده ها پیشی گرفته است که انسان در بسیاری از مناطق وقتی که می آید به تو رفتگی در دیوار سرگرمی و منافع من می خواهم شروط که جمعی شهودهای بزرگ و درگیر (به جرات میتونم بگم مشتاق?) userbase را پیش افتادن از آن دسته از ماشین آلات برای هم بودن.

اما نیز وجود دارد این سوال که چه گوگل خود را از گرفتن این پروژه در نظر اطلاعات. این شرکت هرگز قادر به شکستن را به فضای اجتماعی یک محل از فعالیت های آنلاین است که به تولید مقدار پرسود اطلاعات برای هدف قرار دادن تبلیغات. Pinterest به سبک شبکه اجتماعی خواهد واقعا اجازه می دهد آن را به سنگ تیز کردن در در کاربران منافع و جمع آوری این اطلاعات است. و آن را به نظر می رسد که اطلاعات جمع آوری شده توسط مشتاق است که با گردآوری همه چیز گوگل می داند در مورد کاربران است. ورود شما را مشتاق استفاده از حساب Google خود و کلیک کردن بر روی سایت "حریم خصوصی" لینک فقط امتیاز شما به گوگل-شبکه سیاست حفظ حریم خصوصی.

در هر حال جالب است برای دیدن گوگل فشار آن یادگیری ماشین سیستم به متنوع تر برنامه های کاربردی. به خصوص کسانی که به نظر می رسد مانند آنها در حال تلاش برای ترویج کاربران و منافع پرارزش سرگرمی به جای الگوریتم است که انگیزه مردم برای تعامل بیشتر و بدون مراقبت از آنچه در آن است آنها در واقع درگیر شدن با.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن