گوگل بنا به گزارش مذاکره با سامسونگ برای فشار دستیار بیش از بیکسبی

گوگل و سامسونگ در حال بحث برای یک معامله که به ما فن آوری های غول پیکر خدمات برجسته تر در گوشی های سامسونگ در

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

گوگل و سامسونگ در حال بحث برای یک معامله که به ما فن آوری های غول پیکر خدمات برجسته تر در گوشی های سامسونگ در هزینه از کسانی که از این تولید کننده کره ای با توجه به گزارش بلومبرگ. معامله خواهد گزارش شامل ترویج گوگل دستیار و فروشگاه بازی بیش سامسونگ خود را جایگزین.

سامسونگ بزرگترین گوشی شرکت و تا کنون پیشرو اندیشه ساز گوشی در ایالات متحده است. در حالی که آن استفاده از گوشی های با سیستم عامل آندروید گوگل و سامسونگ همواره در تلاش برای ساخت یک اکوسیستم از خود نرم افزار اجرا می شود که در بالای آندروید از جمله بیکسبی دستیار صوتی و کهکشان فروشگاه app. گوگل محصولات خود را هنوز هم در دسترس سامسونگ در گوشی اما سامسونگ رفته تا آنجا که شامل دکمه های اختصاصی در سخت افزار آن در تلاش برای ساخت بیکسبی در دسترس ترین گزینه برای مشتریان.

گوگل و سامسونگ که به درگیری بیش از گوشی های هوشمند ساز سفارشی آندروید و سامسونگ در ایران موافقت کرده به تن کردن برخی از آن TouchWiz ترفند در سال 2014. در حالی که این برای تلفن های موبایل مانند گوگل هنوز هم ممکن است خوشحال با آنچه بیرون از آن سامسونگ را در برخی از قانع کننده در این زمان. بالقوه از نظر معامله نشده است افشا می شود اما به عنوان عصر ایران, یادداشت های گوگل چند میلیارد دلار به توافق با اپل به ارائه دهنده جستجوی پیش فرض در مرورگر Safari.

یکی دیگر از پیچ و تاب و در این داستان این است که خبر می آید, گوگل در حال پیوستن به دیگر تکنولوژی غول در تلاش برای متقاعد کردن نمایندگان کنگره آمریکا که آن را سوء استفاده از قدرت خود را. فروشگاه Play و Google اجباری خدمات بسته بندی بر روی گوشی های آندروید را دریافت کرده اند افزایش آنتی تراست بررسی و مقابله با سامسونگ می تواند به تضعیف گوگل استدلال که پلت فرم آندروید را قادر می سازد رقابت قوی.

"سامسونگ همچنان متعهد به خود ما اکوسیستم و خدمات" یک سخنگوی سامسونگ می گوید, عصر ایران, در بیانیه ای. "در همان زمان سامسونگ با این نسخهها کار از نزدیک با گوگل و شرکای دیگر برای ارائه بهترین تجربه های تلفن همراه برای کاربران ما."

"مثل همه دستگاه اندیشه سازان سامسونگ رایگان است برای ایجاد برنامه خود را ذخیره و دستیار دیجیتال" یک سخنگوی گوگل می گوید. "این یکی از ویژگی های بزرگ از پلت فرم آندروید است. و در حالی که ما به طور منظم صحبت با همکاران در مورد راه هایی برای بهبود تجربه کاربر ما هیچ برنامه ای برای تغییر آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن