گوگل نورد گوگل پلاس جایگزینی جریان به G Suite کاربران در جولای

گوگل خواهد ساخت جریان آن گوگل پلاس جایگزینی به طور کلی در دسترس G Suite کاربران آغاز جولای 6th, این شرکت اعلام

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

گوگل خواهد ساخت جریان آن گوگل پلاس جایگزینی به طور کلی در دسترس G Suite کاربران آغاز جولای 6th, این شرکت اعلام کرد در یک ایمیل به G مجموعه مدیران در روز جمعه. گوگل در توصیف جریان به عنوان یک ابزار است که اجازه می دهد تا شرکت ها برای تعامل با کارکنان و معنی دار بحث.

گوگل تعطیل گوگل پلاس به عنوان یک شبکه اجتماعی در سال 2019 با توجه به استفاده کم اما نسخه سازمانی برای G مجموعه مشتریان هنوز هم در دسترس است. هر طولانی گوگل پلاس کاربران سازمانی خواهد شد انتقال به جریان ماه آینده و به علاوه لینک تغییر مسیر به جریان Url ها.

رابط برای جریان شامل یک خانه در جریان است که هم می تواند دستور به ترتیب زمانی و یا با ربط و اجازه می دهد تا به اشتراک گذاری لینک, تصاویر, متن, نظر سنجی و مطالب از گوگل درایو حساب. مدیران شرکت باید اضافه محتوای اعتدال امکانات قادر خواهد بود به هدف خاص کارکنان با جریان سفارشی و می توانید آهنگ نامزدی از پست ها در سراسر پلت فرم.

جریان بوده است در بتا برای چند ماه در میان برخی از G Suite کاربران است. در حالی که گوگل تلاش ناموفق برای موقعیت گوگل پلاس به عنوان یک رقیب بالقوه به Facebook یا Twitter جریان به نظر می رسد به بیشتر از نزدیک شبیه شل یا مایکروسافت تیم است. آن را نورد در زمانی که بیشتر مردم با استفاده از همکاری نرم افزار برای کار از راه دور که منجر به شل شکستن یک رکورد کاربر در ماه مارس است.

این اولین بار نیست که گوگل نورد از یک محصول به نام جریان آن شد که قبلا یک برنامه مجله که رفت و از طریق چند تکرار قبل از تبدیل شدن به اخبار گوگل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب