گوگل می گوید هکرها خارجی هدفمند ایمیل از مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن کمپین کارکنان

هکرها خارجی را هدف شخصی حساب های ایمیل از کارکنان در انتخاباتی دموکراتیک اولیه نامزد جو بایدن و رئیس جمهور دون

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

هکرها خارجی را هدف شخصی حساب های ایمیل از کارکنان در انتخاباتی دموکراتیک اولیه نامزد جو بایدن و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, رویترز گزارش داد. به نظر می رسد که دولت مورد حمایت هکرها از چین سعی در هدف قرار دادن کارکنان در بایدن مبارزات انتخاباتی در حالی که ایران هکرها را هدف حساب های ایمیل از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کارکنان.

شین هانتلی رئیس گوگل را تهدید تجزیه و تحلیل گروه توییتی که هکرها تا به حال ساخته شده تلاش های فیشینگ در کمپین کارکنان' ایمیل وجود دارد اما تا به حال شده است "هیچ نشانه ای از سازش است."

یک سخنگوی گوگل گفت: در آستانه این شرکت تا به حال دیده نشده شواهدی وجود دارد که هر یک از تلاش های تروریستی موفق بوده است و که آن را به حال ارسال اطلاعات برای اجرای قانون فدرال مقامات. "ما را تشویق کمپین کارکنان به استفاده از حفاظت اضافی برای کار خود و ایمیل های شخصی و پیشنهاد ما به امنیت منابع مانند ما پیشرفته برنامه حفاظت و رایگان کلید امنیتی برای مقدماتی مبارزات" سخنگوی گفت.

مت هیل ملی معاون مطبوعاتی وزیر بایدن کمپین می گوید: کمپین آگاه از تلاش فیشینگ شده بود و آماده برای چیزی شبیه به این اتفاق می افتد. "ما شناخته شده اند از آغاز کمپین ما است که ما می تواند موضوع را به چنین حملات و ما در حال آماده شده برای آنها" تپه گفت: در آستانه یک ایمیل و اضافه کرد که این کمپین طول می کشد امنیت سایبر به طور جدی و "باقی خواهد ماند و هوشیار در برابر این تهدیدات است."

یک سخنگوی تهمت کمپین گفت: آن را به حال شده است "جریان شده که بازیگران خارجی ناموفق اقدام به نقض این فن آوری از کارکنان ما. ما هوشیار در مورد امنیت سایبر و نه بحث در مورد هر یک از ما اقدامات احتیاطی."

ظاهرا این اولین بار نیست مثال از ایران هکرها در تلاش برای دسترسی به تهمت کمپین ایمیل. سال گذشته مایکروسافت گفت: یک ایرانی شناخته شده به طور متناوب به عنوان فسفری APT 35 یا بچه گربه جذاب — تلاش ناموفق برای رسیدن به ریاست جمهوری کمپین ایمیل. ایسنا بعد از شناسایی این کمپین در سوال به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن.

ایمیل هک خصوص مملو موضوع برای ما مبارزات سیاسی پس از هکرها با موفقیت phished کمیته ملی حزب دموکرات در سال 2016 افشای هزاران ایمیل.

به روز شده در ژوئن 4, 5:35PM ET: اضافه شدن نظر از مغلوب ساختن پیشی جستن سخنگوی کمپین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن