اپل تامین کننده TSMC گزارش شده است که ساختمان آریزونا تراشه گیاه

Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. (TSMC) که باعث می شود اپل یک سری تراشه های طرح هایی برای ساخت یک تراشه

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. (TSMC) که باعث می شود اپل یک سری تراشه های طرح هایی برای ساخت یک تراشه پیشرفته کارخانه در آریزونا, The Wall Street Journal گزارش شده است. گیاه را 5-نانو ترانزیستور تراشه برای TSMC که این شرکت شده است تست با مشتریان در تایوان بیش از گذشته چند ماه در این گزارش آمده.

TSMC مدیره تصمیم به ساخت این کارخانه در اوایل این هفته در یک جلسه در تایوان و ممکن است رسما اعلام کرد که قصد دارد در اوایل روز شنبه با توجه به وال استریت ژورنال. برنامه های تماس برای کارخانه شروع به تولید این تراشه تا پایان سال 2023. این هنوز روشن نیست که چه انگیزه های مالی این شرکت ممکن است از دولت و یا دولت فدرال است اما وال استریت ژورنال گزارش می دهد که وزارت امور خارجه و تجارت ادارات درگیر در برنامه است. در علاوه بر این به اپل TSMC شمارش Nvidia و Huawei در میان مشتریان است.

بلومبرگ اشاره می کند که یک تراشه کارخانه گران به ساخت; TSMC صرف $17 میلیارد دلار در یک کارخانه جدید در تاینان تایوان است که میله میله برای شروع تولید آیفون اجزای این سال است. اپل تا به مدت طولانی است که شایعه به کار بر روی تولید مکینتاش با خود تراشه به جای تکیه بر اینتل با یک گزارش در ماه گذشته نشان می دهد TSMC تولید تراشه های مبتنی بر 5 نانومتری ساخت روند مانند آریزونا گیاه را گزارش استفاده کنید.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب