...هیچ غول گنشاس امسال

میسور/میسورو: هر سال تا به حال، کرایه های اصلی شهر میسورو بت Ganesha های رنگارنگ و عظیمی از گانشا و گووری، برخ

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

میسور/میسورو: هر سال تا به حال، کرایه های اصلی شهر میسورو بت Ganesha های رنگارنگ و عظیمی از گانشا و گووری، برخی با تم های حتی متنوع، خواهد داشت. اما این فصل، صحنه با COVID-19 گرفتن sheen کردن جشن متفاوت است.

مناطقی از جمله خیابان K.T. ، راماکریشناناگر ، دایره اگراهارا ، نزدیک به 101 معبد گاناپاتی ، Paduvarahalli ، Saraswathipuram ، Kuvempunagar ، در نزدیکی معبد Bandanthamma و جاده ایروین ، که زمانی به نمایش گذاشتن بت های با شکوه برای فصل جشن ، در حال حاضر تنها نمایش تنها مجموعه ای از بت حداقل.

حتی اندازه تقریبا به نیمی از سال های قبل کاهش یافته است که بیش از حد با تنها بت های کوچک راه را به بازار به عنوان مقامات را کنار گذاشته اند دستورالعمل های سخت گیرانه برای جشن ها با توجه به همه گیر.

بت سازان می گویند، به عنوان امید کمی برای نصب عمومی بت گانشا در میان همه گیر وجود دارد، آنها هر بت بزرگ را خواندن نیست و تنها بت از 1 تا 3 فوت در ارتفاع در بازار هستند.

ممکن است در اینجا ذکر شود که در ابتدا، دستورالعمل جشن گانشا نصب های عمومی را ممنوع کرد. با این حال، دستورالعمل های اصلاح شده که تنها در آگوست.17 صادر شده است، اجازه نصب عمومی بت با محدودیت در اندازه و جمع آوری.

اکنون، بت سازان امیدوارند که سازمان ها/ انجمن های جوانان، که در تمام این سال ها بت های گانشا را نصب می کرده اند، به جلو بیایند تا نظم را برای بت های بزرگتر (نه از ۴ فوت، طبق دستورالعمل) به جای بیاید.

تا حالا، گانشاس کوچولو ها بازار رو اداره می کنن و هنوز منتظر ارادتمندن بت سازان امیدوارند که از فردا به عنوان امروز Amavasya، بسیاری از خرید بت گانشا- گوروی و کسب و کار باقی می ماند بی چاره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن