MLA Ramdas بیرون می کشد padayatra اسلامی حرارتی غربالگری

میسور/Mysuru: Krishnaraja (KR) حوزه MLA S. A. Ramdas بازدید Nanjumalige بازار و مناطق اطراف آن و انجام حرارتی

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

میسور/Mysuru: Krishnaraja (KR) حوزه MLA S. A. Ramdas بازدید Nanjumalige بازار و مناطق اطراف آن و انجام حرارتی غربالگری گیاهی فروشندگان و دیگران در منطقه بود ،

MLA Ramdas که شروع به خود را padayatra در ساعت 6 صبح بازدید Nanjumalige دایره و تعامل با فروشندگان خیابانی از جمله سبزیجات و میوه فروشندگان و افراد دیگر که درگیر در کسب و کار روزانه خود فعالیت است.

صحبت کردن سبزی فروشندگان در Nanjumalige بازار او بر اهمیت پوشیدن ماسک استفاده از sanitisers و حفظ پاکیزگی در بازار محل.

Ramdas نیز انجام حرارتی غربالگری بیش از 100 گیاهی فروشندگان در بازار منطقه است.

"با موارد عفونت ویروس در حال افزایش است و ما باید بسیار مراقب باشید و مسئولیت بر روی شانه های ما. پوشیدن ماسک صورت مناسب به طوری که آن را پوشش بینی و دهان خود را. ما باید در حفظ پاکیزگی در محل بازار پس لطفا پرتاب نمی سبزی زباله در اینجا وجود دارد. فراموش نکنید که برای شستن دست های خود را کاملا با sanitisers یا صابون," او گفت:.

صحبت به فشار افراد Ramdas گفت: "هیچ مستند خواهد بود نه تحمیل. این مسئولیت ما را برای در امان ماندن و کمک به مبارزه با این بیماری همه گیر با پیوستن به اقدامات ایمنی ارائه شده توسط مقامات بهداشتی که شامل اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات."

Corporator بگوم Pallavi سابق Corporator Vidya Urs BJP رهبر Shivappa, ACP Purnachandra Tejaswi کرون بازرس Srinivas Laxmipuram بازرس Venkatesh, MCC افسر Nanjundegowda, Sushruta بازرسان بهداشت و سلامت, Manju کومار, Harish, Preeti و دیگران همراه MLA Ramdas در طول padayatra.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب