گوگل برای اضافه کردن پس زمینه blur, شرح و نور کم حالت برای پاسخگویی به تماس های تصویری

گوگل ملاقات در حال کار بر روی چندین ویژگی جدید که مطابقت با رقبای خود از جمله کاربران اجازه می دهد برای اضافه

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

گوگل ملاقات در حال کار بر روی چندین ویژگی جدید که مطابقت با رقبای خود از جمله کاربران اجازه می دهد برای اضافه کردن تصاویر و یا یک اثر تاری برای پس زمینه در تماس های ویدئویی 9to5 گوگل گزارش شده است. به عنوان آنها می تواند رقیب ویدئو کنفرانس سیستم عامل زوم و مایکروسافت تیم های کاربران قادر خواهد بود به هر تصویر خود را انتخاب کنید و یا انتخاب کنید از چندین گزینه به طور پیش فرض.

گوگل تایید کرد به آستانه است که در علاوه بر این به پس زمینه محو و جایگزینی پس زمینه و تصاویر زمان واقعی captioning نور کم حالت دست بالا بردن و کاشی نظر تا 49 شرکت کنندگان در جلسه خواهد شد نورد از به مصرف کننده نسخه از دیدار با. این شرکت را ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد زمانی که تغییرات در دسترس خواهد بود اما 9to5 گوگل گزارش دیدار بود که در حال حاضر پیش نمایش برخی از ویژگی های آینده خود را برای آموزش و پرورش و مشتریان شرکت.

گوگل یکپارچه پاسخگویی به Gmail ماه گذشته با اضافه کردن یک نوار کناری لینک و جلسات تا 100 نفر با هیچ محدودیت زمانی در دسترس به هر کسی با یک حساب کاربری گوگل است. این کار برای گرفتن ویدئو کنفرانس با نیروی عظیم منهدم کننده زوم است که منجر ویدئو کنفرانس نرم افزار برای افراد مشغول به کار و یادگیری از راه دور در طول coronavirus بیماری همه گیر.

گوگل و مایکروسافت در حال شروع به گرفتن تا زوم; Microsoft رشد کرده آن تیم برنامه روزانه 75 میلیون کاربر فعال این شرکت اعلام کرد در ماه آوریل است. و پاسخگویی به تازگی با پیشی گرفتن 100 میلیون, روزانه, دیدار شرکت کنندگان در جلسه با توجه به گوگل.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن