گوگل به شما اجازه توسعه دهندگان آندروید فروش اشتراک بدون نیاز به برنامه نصب

گوگل در حال آزمایش یک روش جدید فروش اشتراک خدمات و با انتخاب توسعه دهندگان آندروید است که اجازه می دهد مشتریان

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

گوگل در حال آزمایش یک روش جدید فروش اشتراک خدمات و با انتخاب توسعه دهندگان آندروید است که اجازه می دهد مشتریان به خرید یک اشتراک از فروشگاه بازی حتی بدون نیاز به نصب برنامه برای اولین بار. اخبار امروز گزارش توسط TechCrunchشد اولین اشاره در هفته گذشته زمانی که گوگل اعلام کرد گوگل پلی حسابداری و مدیریت کتابخانه نسخه 3 یک به روز رسانی مجموعه ای از ابزار توسعه دهنده برای پردازش فروشگاه بازی های پرداخت و حمل و خرید کالاهای دیجیتال که همزمان با انتشار اندروید 11 beta.

"حسابداری و مدیریت کتابخانه نسخه 3 آنلاک توانایی کاربران برای کشف و خرید اقلام خارج از برنامه خود را مانند در سراسر بازی فروشگاه" خواند گوگل پست وبلاگ. "یکی از نمونه های جدید اصطکاک اشتراک promo code رستگاری را تجربه کنند." برای مثال گوگل تصور یک وضعیت که در آن یک مشتری نجات یک برنامه تلفن همراه اشتراک promo code می گویند برای یک محاکمه رایگان و پس از آن به طور خودکار به یک اشتراک پرداخت می شود شروع می شود که پس از محاکمه آزاد به پایان می رسد. اجازه می دهد که گوگل اجازه دادن به توسعه دهندگان دریافت و روند آینده پرداخت مگر اینکه مشتری مردد و یا لغو در حالی که دادگاه هنوز هم فعال است.

TechCrunch می گوید این ویژگی نمی خواهد فقط با متوقف وله. آن را گسترش دهد به فعال خرید اشتراک از طریق Play Store لیست. که راه شما قادر خواهید بود به نصب و عضویت در یک برنامه در حالی که همچنین آزمایشی رایگان همه با یک عمل است. یک مثال در اینجا robocall-مسدود کردن برنامه TrueCaller است که سه روز تست رایگان قبل از $2.99 در هر ماه اشتراک در ضربات. گوگل در حال حاضر اجازه می دهد تا TrueCaller ارائه تمام است که در یک بسته نرم افزاری با یک "محاکمه رایگان و نصب" گزینه وجود دارد که در کنار استاندارد نصب را فشار دهید.

به این ترتیب, اگر شما نصب برنامه بدون شاید خواندن آن درگیر یک اشتراک پرداخت می شود, شما نمی خواهد که به پس از رفتن را از طریق فرایند ثبت نام و تایید پرداخت جزئیات در داخل برنامه. و یا شما ممکن است خاموش با کشف است که ویژگی های است که شما را جذب این نرم افزار در وهله اول نیاز به یک اشتراک. شما می توانید انجام تمام این کار را از قبل می شود و خوب به آن بروید زمانی که برنامه نصب.

این همه به نظر می رسد بخشی از گوگل تلاش گسترده برای حمایت اشتراک دیجیتال خدمات و پاداش به توسعه دهندگان که با قوانین بازی. به عنوان TechCrunch اشاره نمرات از برنامه های تلفن همراه معمولا به نام "fleeceware" استفاده از گمراه کننده بازاریابی و ضعف در این راه از سیستم عامل تلفن همراه رسیدگی به محاکمات و اشتراک به کاربران برای دانلود یک نرم افزار و به یک توافق گران اشتراک قبل از استفاده از آن. این برنامه ها اغلب استفاده از جذبه از یک محاکمه رایگان برای فریب کاربران را به موافقت مشکوک به نظر از قبل و ساخت آن را سخت به پس از لغو.

در آوریل گوگل گفت: این امر شروع به سفت کردن قوانین در اطراف در برنامه اشتراک به آن را آسان تر به آنها را لغو و به توسعه دهندگان را مجبور به شفاف تر در سراسر چرخه حسابداری رایگان دوره های آزمایشی و روش های دیگر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به کلاهبرداری از کاربران است. قوانین رفت و به اثر فقط دیروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب