NCC دانشجویان دست به صورت محلی ساخته شده ماسک صورت برای Mysuru DC

میسور/Mysuru: با COVID-19 همه گیر در ادامه به جریحه دار کردن همه به خصوص در خط مقدم کارگران وظیفه برای کاهش بح

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: با COVID-19 همه گیر در ادامه به جریحه دار کردن همه به خصوص در خط مقدم کارگران وظیفه برای کاهش بحران به مثابه یک حرکت شایسته تقلید NCC دختر دانشجویان از NCC گروه Mysuru بود جلو آمده و با ابتکار محلی دوخته شده با کیفیت بالا پلیسه دار پنبه ماسک صورت برای مقامات منطقه. برای اولین بار بسیاری از ماسک ها شده اند را به دست Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در دفتر خود.

به عنوان در هر سازمان بنادر و دریانوردی جهت در "ماسک هند جنبش" 3 کارناتاکا دختران گردان NCC Mysuru در زمان ابتکار دوخت ماسک. آن زمانی آغاز شد که یک دانشجوی دانشکده افسری Kalpana ساخته شده ماسک در بین مردم بومی ایجاد کرد. و بیشتر دانشجویان به نام Cdt. Sowjanya, Cdt. Divya Kumari, Cdt. Ananya R. Shetty, Cdt. A. Pooja, Cdt. Ranjitha و Cdt. Deeksha همراه با مسئول امور اداری واحد و مدرسان از گردان GCI K. Divya Suresh, GCI Lekshmi داس GCI K. P. Divya همه از Mysuru گروه NCC پیوست تلاش است. Ex-سرویسکار Chettimada U. Janardhan کمک کرده نسبت به تدارکات.

آن است که یک لحظه افتخار برای آنها از این طرح آغاز شده توسط دختران خود را بیشتر با انگیزه های افسر فرمانده 3 کارناتاکا دختران گردان NCC Mysuru علت بشریت است. آنها در حال انجام یک معامله بزرگ از کار منابع پنبه لباس خود و دوخت با کیفیت بالا پلیسه دار ماسک. از آنجا که مستند ساخته شده در دسترس از پنبه کمیاب NCC در حال کار بر روی منابع لباس برای دختران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن