گوگل به زودی بلوک باتری تخلیه تبلیغات از بارگذاری در کروم

مرورگر گوگل کروم آغاز خواهد شد مسدود کردن منابع-سنگین تبلیغات شروع و در اواخر مرداد ماه این شرکت امروز اعلام ک

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

مرورگر گوگل کروم آغاز خواهد شد مسدود کردن منابع-سنگین تبلیغات شروع و در اواخر مرداد ماه این شرکت امروز اعلام کرد (از طریق VentureBeat). نه نمایش آن منابع سنگین تبلیغات کروم می تواند به کاهش فشار بر روی باتری گوشی خود را و یا شبکه خانگی خود را با ظرفیت.

"ما به تازگی کشف کرده اند که در کسری از یک درصد از تبلیغات مصرف سهم نامتناسب از دستگاه منابعی مانند باتری و شبکه داده ها بدون کاربر دانستن در مورد آن گفت:" مارشال ول یک مدیر محصول در کروم تیم در یک وبلاگ. "این تبلیغات (مانند کسانی که معدن cryptocurrency ضعیف هستند برنامه ریزی شده و یا در حال unoptimized برای استفاده از شبکه) تخلیه می تواند عمر باتری اشباع در حال حاضر شبکه های تیره و تار و هزینه پول است."

اگر یک تبلیغ است با استفاده از بیش از حد بسیاری از منابع کروم را نشان می دهد یک صفحه خطا در قاب که در آن آگهی شده اند نشان داده شده است. در اینجا یک مثال از گوگل از آنچه که ممکن است مانند نگاه:

گوگل می گوید کروم را مسدود خواهد کرد تبلیغات در زیر آستانه: 4MB از شبکه اطلاعات و 15 ثانیه از CPU استفاده در هر 30-دوره دوم یا 60 ثانیه از کل CPU استفاده است. تنها 0.3 درصد از تبلیغات پیش افتادن از کسانی که آستانه, اما این تبلیغات که "حساب 27 درصد از شبکه اطلاعات استفاده می شود با تبلیغات و 28 درصد از تمام آگهی CPU usage" با توجه به گوگل.

شما می توانید در حال حاضر جلوگیری از برخی از منابع سنگین تبلیغات خود را درست در کروم با تشکر از "سنگین آگهی مداخله" ضامن گوگل نورد در کروم 80 که اوایل سال جاری منتشر شد. اگر شما می خواهید به نوبه خود که در حال اتمام راهنمای ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن