گوگل برنامه گرفتن یک تیره حالت امروز شروع

گوگل نرم افزار موبایل گرفتن یک تیره حالت با کاربران اندروید و iOS به دست آوردن این گزینه برای فعال کردن این وی

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

گوگل نرم افزار موبایل گرفتن یک تیره حالت با کاربران اندروید و iOS به دست آوردن این گزینه برای فعال کردن این ویژگی تا پایان هفته.

پس از به روز رسانی برنامه به طور خودکار با استفاده از هر تم سیستم عامل شما در حال حاضر اگر شما با استفاده از آندروید یا iOS 13. گوگل می گوید از ویژگی های است که شروع به رول از امروز, اما آن را نمی توان در سطح جهانی در دسترس تا اواخر این هفته. شما همچنین قادر خواهید بود به صورت دستی به ضامن میان نور و تاریکی حالت با رفتن به تنظیمات برنامه است که کاربران چه در سیستم های عامل را مجبور به انجام.

اگر حالت تیره است به شما در دسترس بر روی دستگاه شما, شما ممکن است دیدن یک pop-up در پایین صفحه نمایش خود را برجسته که تاریک حالت موضوع در حال حاضر در دسترس و پرسیدن اگر شما می خواهید برای فعال کردن آن به عنوان 9to5Google اشاره می کند.

کامل برای اجرای dark mode در سراسر همه از Google apps کند بوده است در سال گذشته است. جیمیل و تقویم گوگل و گوگل مناسب باید تمام اضافه شدن تم تیره برای اندروید, و در برخی از موارد کاربران iOS اما برخی از برنامه ها مانند نقشه های گوگل هنوز هم از دست رفته ویژگی های. iOS و اندروید هر دو شروع به حمایت از تیره حالت در یک سیستم سطح سال گذشته است.

در سال های اخیر بیشتر شرکت های با تکنولوژی شروع به اضافه کردن باتری-صرفه جویی (و اغلب شیک) از ویژگی های. Facebook در سطح جهانی راه اندازی یک حالت تیره در کنار یک طراحی مجدد جدید به وب سایت رسمی آن در اوایل این ماه و در اواخر ماه مارس WhatsApp اضافه شده تیره حالت به آن برنامه در هر دو آندروید و دستگاه های iOS. کامپیوتر و کنسول های بازی را آغاز کرده اند ارائه حالت های تاریک ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن