گوگل مدل کسب و کار 'است' دیوید Cicilline می گوید

در طول چهار تکنولوژی ضد تراست شنوایی, Rep. دیوید Cicilline (D-RI) پاره به مدیر عامل گوگل Sundar Pichai بیش از

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

در طول چهار تکنولوژی ضد تراست شنوایی, Rep. دیوید Cicilline (D-RI) پاره به مدیر عامل گوگل Sundar Pichai بیش از این شرکت تسلط در جستجو و استفاده از آن از اطلاعات به مانیتور می شود رقبا.

"این است که گوگل از مدل کسب و کار است که مشکل" Cicilline گفت: ادعا یک الگوی ضد رقابتی رفتار است که اجازه گوگل به رشد در حالی که کسب و کار کوچک خرد شد. "ما اسناد و مدارک نشان می دهد که گوگل تکامل یافته از یک گردان به بقیه وب به دیواره باغ است که به طور فزاینده ای نگه می دارد کاربران را در سایت خود."

Cicilline ذکر شده ایمیل های خاص از "بیش از یک دهه پیش" بین کارمندان گوگل بحث در مورد سایت های که در حال رشد بودند و ترافیک. کارکنان "شروع به ترس رقابت از برخی از وب سایت های [و] صفحات وب است که می تواند منحرف کردن جستجو ترافیک و درآمد از گوگل" Cicilline ادعا.

برای سال شرکت هایی مانند Yelp را متهم به گوگل از سرقت مطالب خود را در جستجو انحراف کلیک از سایت خود و بر روی گوگل. با توجه به Cicilline کمیته تحقیقات نشان می دهد که زمانی که Yelp مطرح شده این نگرانی ها با شرکت گوگل را تهدید به delist سایت مگر اینکه آن را اجازه داده شد به مالش دادن محتوای آن است.

"این نیست که ضد رقابتی است؟" Cicilline خواسته پیچای.

پیچای نیست آشکار آدرس رقابت نگرانی در پاسخ با "زمانی که من در این شرکت اجرا شود, من واقعا با تمرکز بر دادن کاربران آنها چه می خواهند. ما رفتار خودمان را به بالاترین استاندارد است."

گوگل در حال حاضر تحت چندین رسمی آنتی تراست تحقیقات توسط اجرای قانون است. هر دو وزارت دادگستری و یک ائتلاف از دولت به طور کلی وکیل درگیر در پروب از غول فن آوری کالیفرنیا باز خود را در تحقیقات ضد تراست به شرکت در اوایل این ماه.

Cicilline به طور خاص ذکر شده در مصاحبه با کسب و کارهای کوچک و ایمیل بین کارمندان گوگل است که نشان می دهد که این شرکت با استفاده از بینش از نظارت بر ترافیک وب سایت به شناسایی رقبای بالقوه است و این افزایش خود به خود سایت و محصولات در جستجو.

"این اسناد نشان می دهد که گوگل کارکنان مورد بحث 'به تکثیر تهدید" است که این صفحات وب مطرح به گوگل. هر گونه ترافیک از دست داد به سایت های دیگر بود و از دست دادن درآمد" Cicilline گفت.

در روز سه شنبه, نشانه گذاری منتشر شد گزارش نشان می دهد که گوگل در اولویت خود محصولات و خدمات در بخش قابل توجهی از لینک ها در صفحه اول نتایج جستجو می باشد.

در حالت دوم نیمی از Cicilline را بازجویی های honed در گوگل توانایی نظارت بر ترافیک وب سایت برای شناسایی و آمدن رقبا. Cicilline خواسته آشکار "آیا گوگل تا کنون استفاده از آن نظارت بر ترافیک وب سایت برای شناسایی تهدیدات رقابتی?"

پیچای را انکار کند آنچه به طور مستقیم. "کنگره درست مانند کسب و کارهای دیگر ما سعی می کنیم به درک روند از, شما می دانید, داده, است که ما می توانیم و ما با استفاده از آن به بهبود محصولات ما برای کاربران."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن