گوگل مراکز کنترل خواهد شد و در نهایت کار به صورت بی سیم با کامپیوتر شروع این هفته

گوگل مراکز کنترل خواهد شد و در نهایت کار به صورت بی سیم با لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی با شروع این هفته این

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

گوگل مراکز کنترل خواهد شد و در نهایت کار به صورت بی سیم با لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی با شروع این هفته این شرکت امروز اعلام کرد (از طریق Engadget). پس ابر سرویس بازی را ماه نوامبر راه اندازی تنها راه شما می تواند با استفاده از کنترل خود را به صورت بی سیم بود اگر شما بازی Stadia خود را در تلویزیون با Chromecast فوق العاده. شما هنوز هم می تواند استفاده از مراکز کنترل کننده بی سیم با یک تلفن آندروید هر چند روشن نیست که این قابلیت ممکن می رسند.

استفاده می شود که به صورت بی سیم این مراکز کنترل کننده متصل به سرورهای گوگل بیش از Wi-Fi را به جای اتصال به دستگاه در مقابل شما بیش از بلوتوث مانند بسیاری از بازی های دیگر کنترل. گوگل می گوید این کمک می کند تا کنترل "تحویل دقیق کنترل." اگر شما می خواهید برای اتصال مراکز کنترل کننده بی سیم شما می توانید به دنبال گوگل پشتیبانی از اسناد و مدارک در اینجا.

اگر شما می خواهید انتخاب کنید تا یک Stadia کنترل شما می توانید خرید یکی برای $69 یا 129 دلار به عنوان بخشی از مراکز برتر نسخه بسته نرم افزاری است که همچنین شامل یک Chromecast فوق العاده و سه ماه از پرداخت Stadia نرم افزار اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن