دولت خانههای گلی خالی در آموزش آنلاین برای PUC

میسور/Mysuru: در یک حرکت قابل توجهی در مصرف آنلاین آموزش برای تمام سطوح آموزش عالی دولت در روز سه شنبه حل شود

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

میسور/Mysuru: در یک حرکت قابل توجهی در مصرف آنلاین آموزش برای تمام سطوح آموزش عالی دولت در روز سه شنبه حل شود برای ادامه به عنوان یک سیستم طبیعی جدید در آموزش عالی است.

وزیر B. S. Yediyurappa در یک بررسی در جلسه شورای عالی وزارت آموزش و پرورش در بنگلور دیروز به کارگردانی مقامات به گسترش زمان حاضر آموزش و پرورش در آموزش عالی به PUC سطح بیش از حد.

در حال حاضر آموزش عالی در بخش برگزاری کلاس های آنلاین برای تحت تحصیلات تکمیلی و دوره های تحصیلات تکمیلی. در جریان سال تحصیلی (2019-20) اساتید در دانشکده ها را تکمیل کرده اند و حدود 79 درصد از برنامه درسی در کلاس اتاق قبل از مستند و باقی مانده 21 درصد است که باید تکمیل شود از طریق کلاس های آنلاین توسط مه 31, است که در مهلت تعیین شده توسط دولت است.

در روز سه شنبه جلسه سانتی متر ارائه شد, ارائه power-point در کلاس های آنلاین و تحت تاثیر قرار توسط این ویدئو را نشان می دهد سانتی متر به کارگردانی مقامات به ادامه همین و اتخاذ آموزش آنلاین در هر کجا که امکان پذیر است از جمله در PU کالج ها.

DDPUE واکنش نشان می دهد

با دولت خانههای گلی خالی در معرفی کلاس های آنلاین برای PUC بیش از حد Mysuru منطقه معاون مدیر پیش دانشگاهی آموزش و پرورش (DDPUE) Geetha Srinivas گفت: 'ستاره میسور' که در حال حاضر کلاس های آنلاین در حال انجام برای CET-2020, آزمون ورودی برای ورود به دوره های حرفه ای (محرومیت های پزشکی و دندانپزشکی) در دوره های دولت است که به جای برنامه ریزی شده در جولای 30 و 31. اما همانطور که در حال حاضر وجود ندارد و دولت نظم در کلاس های آنلاین به صورت منظم PU کلاس ها و بخش انتظار دولت جهت در این راستا او گفت:, و اضافه کرد که کلاس های آنلاین می تواند در معرفی PUC تنها پس از دولت اجازه می دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن