دولت به فروش و اجاره زمین به lessees در نرخ بازار حاکم

بنگلور: در یک تصمیم مهم دولت در روز پنج شنبه تصمیم به فروش این زمین که آن را از اجاره به lessees خود را در نرخ

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

بنگلور: در یک تصمیم مهم دولت در روز پنج شنبه تصمیم به فروش این زمین که آن را از اجاره به lessees خود را در نرخ بازار حاکم است.

پرداختن به presspersons پس از جلسه هیئت دولت در اینجا پنج, قانون, وزیر J. C. Madhuswamy گفت که دولت تصمیم گرفته است برای تجدید اجاره سرزمین دولت شده اند که با توجه به خصوصی افراد, انجمن, اعتماد و سازمانهای اما به جای فروش آنها را به صورت دائمی به lessees در نرخ بازار حاکم است.

اشاره کرد که تنها کسانی که lessees شده اند که با استفاده از زمین صرفا برای اعطا هدف در نظر گرفته خواهد شد برای فروش زمین Madhuswamy روشن است که, اما, این, باشگاه, تفریح و سرگرمی باشگاه ها و از جمله موسسات دیگر نمی خواهد در آورده و در زیر این ابتکار است.

حاکی از این است که تنها مؤسسات آموزشی, صنایع, مذهبی, پزشکی, کشاورزی, سازمان ها و مانند آن شده اند با استفاده از این اراضی استیجاری تنها هدف آنها تا به حال به دنبال داده خواهد شد و دائم مالکیت زمین پس از پرداخت از مقدار مشخص شده توسط دولت گفت: این تصمیم به پایان دادن به دوره ای یا سالانه تجدید اجاره زمین.

Madhuswamy بیشتر گفت که همه unutilised اجاره زمین و دیگر اراضی استیجاری که یافت می تواند مورد استفاده برای مقاصد دیگر از کسانی که به دنبال lessees خواهد شد گرفته شده توسط دولت است.

او همچنین گفت که لایحه ای برای کاهش حقوق تا 30 درصد برای MLAs و وزرا در پی COVID-19 همه گیر خواهد شد در جلسه بعدی. همچنین Rs.10,000 کرور روپیه بوده است را کنار بگذارند و برای تکمیل انتظار 9.74 لاخ خانه های تحت های مختلف پروژه های مسکن او اضافه شده است.

صنایع به 3 سال, ترخیص کالا از گمرک

در یکی دیگر از عمده تصمیم دولت, صنایع, داده خواهد شد و سه سال در طی آن زمان آنها می توانند به دنبال گواهی عدم سوء پیشینه از تمام بخش های دیگر.

این اعلام پس از جلسه هیئت دولت و صنایع وزیر Jagadish Shettar گفت که صنعتگران به دنبال راه اندازی سرمایه گذاری در کارناتاکا می توانید شروع به کار بلافاصله پس از طرح های پیشنهادی خود را تایید شده توسط دولت و بدون نیاز به صبر برای هر گواهی عدم سوء پیشینه.

خواستار تصمیم گیری به عنوان یک تاریخی حرکت Shettar گفت: اصلاح کارناتاکا صنعتی تسهیل قانون سال 2002 برای این.

ادامه Shettar گفت که دولت همچنین تصمیم گرفت به طور کامل صرف کردن تمبر و هزینه ثبت نام برای تولید و فروش وسایل نقلیه الکتریکی.

اشاره به این که دولت به دنبال ترویج فروش و تولید وسایل نقلیه الکتریکی از طریق این حرکت او گفت که این تصمیم در راستای کارناتاکا وسایل نقلیه الکتریکی و ذخیره سازی انرژی در سیاست 2017. این کشور را افزایش خودرو الکتریکی استفاده و تولید در چند سال آینده است و ما در حال تلاش برای مهار این فرصت را به او اضافه شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن