Govt. می پرسد نهایی سال MBBS PG دانش آموزان به گزارش Covid وظیفه

همراه با لينک مستقيم, استخدام نهایی دانش آموزان سال از تکنسین آزمایشگاه, دوره, دانشجویان علوم از RGUHS و داوطل

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

همراه با لينک مستقيم, استخدام نهایی دانش آموزان سال از تکنسین آزمایشگاه, دوره, دانشجویان علوم از RGUHS و داوطلبان داده خواهد شد و آموزش های مناسب قبل از اختصاص Covid وظایف به آنها.

بنگلور: دولت به کارگردانی دانش آموزان سال آخر از MBBS PG پزشکی و فوق تخصص و دانش آموزان به گزارش Covid وظیفه برای دیدار با کمبود متخصصان مراقبت های بهداشتی در میان نمایی افزایش در تعداد موارد است.

در یک سفارش در جمعه مدیر آموزش پزشکی (DME) به کارگردانی تمامی این دانش آموزان به گزارش گروه پس از اتمام امتحانات خود را.

"سر از موسسات در حال هدایت به اطلاع دانش آموزان به گزارش دفتر DME" به منظور گفت و اضافه کرد که ثبت نام از راجیو گاندی دانشگاه علوم سلامت (RGUHS) باید دستور غیر allopathic فارغ التحصیلان به گزارش دانشگاه.

انتشار همراه با سفارش آموزش پزشکی گفت: وزیر Dr. K. Sudhakar کارگردانی کرده است مقامات برای استفاده دانش آموزان سال آخر برای Covid وظایف به دولت مواجه شده است کمبود کارکنان برای رسیدن به تست اهداف.

"همراه با لينک مستقيم, استخدام نهایی دانش آموزان سال از تکنسین آزمایشگاه, دوره, دانشجویان علوم از RGUHS و داوطلبان داده خواهد شد و آموزش های مناسب قبل از اختصاص Covid وظایف به آنها" آن را گفت.

به او گفت: لازم بود برای دیدار با هدف انجام 30,000 آزمون در هر روز در بنگلور. خدمت کارکنان از 80 آزمایشگاه خصوصی و تب کلینیک های در حال استفاده در حال حاضر.

تلفن همراه واحد نیز در حال اجرا کوتاه از نیروی انسانی آموزش دیده. بنابراین لازم است تنظیم شده است که ساخته شده تحت مدیریت بحران, قانون وزیر گفته مقامات.

برای ساده کردن جریان اطلاعات را قادر می سازد در زمان واقعی مدیریت وزیر نیز کارگردانی که داشبورد باید در منطقهای در سطح برای به اشتراک گذاشتن اتاق جنگ داده است.

او دستور داد آنها را به استخدام اپراتور ورود داده از Keonics. "وجود دارد 12,000 مهار مناطق در این شهرستان به تنهایی. وجود دارد نیاز به سرعت پیدا کردن مانند بیماری آنفلوانزا (ILI) شدید و عفونت های حاد تنفسی (ساری) موارد و اطلاعات به اشتراک گذاشته شود با منطقهای افسران. همچنین تصمیم گیری می شود ساخته شده به اعتراف آنها در Covid مراقبت از مراکز و بیمارستان ها. همچنین وظیفه منطقهای تیم به ارائه دستگاه آمبولانس در هر کجا که لازم است".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن