Govt. به صورت 30 درصد کاهش در برنامه درسی

درس کرونا در اینده نزدیک بنگلور: دولت گفته اند گرفته تصمیم به قطع و علمی برنامه درسی (سرفصل) در مدارس و کالج ه

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

درس کرونا در اینده نزدیک

بنگلور: دولت گفته اند گرفته تصمیم به قطع و علمی برنامه درسی (سرفصل) در مدارس و کالج ها برای آینده 2020-21 سال تحصیلی.

به عنوان Coronavirus گسترش بال خود را در سراسر کشور موسسات آموزشی در دولت و کشور بعید است که دوباره باز حداقل برای چند ماه. در این سناریو دولت که به نظر می رسد مصمم به تکمیل 2020-21 سال تحصیلی مطابق با معمول عمل تا پایان مارس-آوریل سال آینده تصمیم گرفته است به کاهش 30 درصد از برنامه درسی. دولت پیشنهاد کرده است که برای کاهش چنین درسهایی که تلقی های غیر ضروری و تا حد زیادی تکراری توسط کارشناسان.

ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار که در ملاقات با مقامات اداره در روز پنج شنبه به کارگردانی مقامات به شناسایی آن دسته از موضوعات است که تلقی های غیر ضروری در برنامه درسی مدرسه (اول تا دهم استاندارد) و PUC درسی.

تاکید بر نیاز به معرفی درس در رمان Coronavirus سورش کومار کارگردانی مقامات به ترکیب درس ویروس مرگبار در سطوح مختلف در تمام کلاس ها. همچنین لازم است که این درس در همه گیر ساخته شده اجباری در برنامه درسی او اضافه شده است.

حفظ که لازم است به دنبال فیزیکی فاصله حتی در مدارس و کالج ها که روش کار کرده او گفت که این عمل ممکن است تبدیل به هنجار در آینده است.

در ضمن آن آموخته است که هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) بیش از حد است که خانههای گلی خالی در برش علمی درسی تا 40 درصد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن