سبزی مخالفت با جاده در داخل Talacauvery پناهگاه حیات وحش

درختان مشخص شده برش بتن ستون گذاشته; فعالان تهدید به حرکت در دادگاه

مدیکری: جنگل بخش و بخش خدمات عمومی را حرکت به راست ستون بتنی و مارک از درختان برای ساخت جاده پیشنهادی از Patti به Todikana در Talacauvery پناهگاه حیات وحش در نزدیکی Talacauvery در Kodagu منطقه کشیده شده است خشم از محیط زیست که نامیده می شود فوری برای توقف جاده سازی در منطقه حفاظت شده.

در نامه ای به T. Heeralal Conservator از جنگل Mysuru دایره و S. Prabhakaran معاون Coservator از جنگل ها (ارضی و مسئول حیات وحش) امنا از حیات وحش برای اولین بار K. M. Chinnappa و A. A. Poovaiah باید نامیده راه کار های غیر قانونی و نقض دیوان عالی کشور منظور در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش.

نامه کپی شده و ارسال شده به مدیر ارشد کنسرواتور از جنگل ها (سر از جنگل زور) و Kodagu معاون کمیسر ترغیب آنها برای توقف پیشرفت جاده ها کار می کند. "پتی و Todikana در هسته از Talacauvery پناهگاه حیات وحش و از جمله فعالیت های یکجانبه کامل و بدون تصویب در اتمام قانونی موظف روش (هر دو تحت حفاظت از جنگل ها عمل می کنند و حیات وحش حفاظت عمل)" در این نامه اعلام کرد.

در این نامه اضافه شده است که آنها را مجبور به حرکت به دادگاه و ماموران که با توجه به تصویب این پروژه خواهد صورت عواقب قانونی.

Kadamakallu-Subramanya جاده

مشابه تلاش ساخته شده بود در سال 2008 به ارعاب و تهدید و به شکل یک جاده جدید. این PWD تا به حال ارائه یک پیشنهاد برای انحراف از 32 هکتار زمین جنگل برای توسعه مدیکری-Kadamakallu-Subramanya جاده در هزینه از Rs.10 کرور. در مجموع 11 کیلومتر (Vanachalu به Kadamakallu) را از طریق تصویب Kadamakallu رزرو جنگل بخشی از Pushpagiri پناهگاه حیات وحش.

این خاص کار جاده رد شد توسط دادگاه عالی مرکزی توانمند کمیته (CEC). CEC که نگاه به شکایت ثبت شده توسط Air Marshal K. C. Cariappa (retd.), یافت که با این نسخهها کار در نقض جنگل (حفاظت) قانون 1980 حیات وحش (حفاظت) قانون سال 1972 و دستور دادگاه و به حال کارگردانی و سپس دبیر کل (CS) که تا به حال پذیرفته شده است که این تخلفات گرفته بود جای خود را به اقدام علیه مقامات مسئول و حتی پیشنهاد کرد که عمل باید علیه سه نفر از نمایندگان که به تحریک غیر قانونی جاده کار می کند.

دادرسی در برابر DC کنسرواتور

"مجموعه مقالات نیز در آغاز در برابر سپس معاون امور سپس کنسرواتور از جنگل ها و سه انتخاب نمایندگان Kodagu منطقه و ماده زیر judice. همچنین از آن شده است تصریح کرد توسط وزارت محیط زیست و جنگل & تغییر آب و هوا (MoEF&CC) که جاده های جدید نخواهد بود و پیشنهاد در داخل پارک ملی و پناهگاه" در این نامه اعلام کرد.

امنا از حیات وحش در ابتدا باید اشاره کرد که شواهدی وجود دارد که کار تعبیه ستون بتنی پس از بررسی مارک از درختان قطع شده اند انجام شده در Patti-Todikana جاده در تخلف از قانون و دستور دادگاه عالی.

آسیب جبران ناپذیر به جنگل های بکر

صحبت به 'ستاره میسور,' Praveen Bhargav که درگیر در حفاظت از حیات وحش فعالیت های 1982 و بنیانگذار حفاظت و هند و حفاظت گروه با تمرکز بر حفاظت از محیط زیست فعالیت های آموزش و پرورش گفت که Patti-Todikana جاده مورد نیاز است و هزینه های بی فایده علاوه بر majorly به آن می تواند آسیب های جبران ناپذیری به جنگل های بکر.

"در حال حاضر وجود دارد یک جاده بین victoria reyna, Panathur, Karike و Bhagamandala. این جاده در حال برنامه ریزی به عنوان یک جایگزین جاده از بین بردن جنگل ها. دیوان عالی کشور و MoEF&CC دستورالعمل روشن و PWD ادعا کرده است که Patti-Todikana جاده وجود دارد و وجود دارد از راه حق برای 12 متر است که آنها در حال رفتن به بهبود همان برش درختان. در واقع وجود دارد هیچ جاده ای وجود ندارد و از راه حق در اینجا. واقعیت آن است که کاملا جدید جاده است که پیشنهاد می شود ساخته شده است از بین بردن قسمت های غربی که در کمربند," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de