نارضایتی پور در طول Chamaraja MLA Nagendra تلفن-در برنامه

میسور/Mysuru: نارضایتی ریخت و در طول این تلفن در برنامه انجام شده توسط Chamaraja حوزه MLA L. Nagendra در روز د

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

میسور/Mysuru: نارضایتی ریخت و در طول این تلفن در برنامه انجام شده توسط Chamaraja حوزه MLA L. Nagendra در روز دوشنبه.

MLA دریافت بیش از 40 تماس و بسیاری از نارضایتی ها مربوط به اختلال در تامین آب آب-ورود به سیستم در طول باران های سنگین خوک و سگ و تهدید سست و سیم های برق دار خطرناکی از lampposts به دنبال کمک خود را برای گرفتن سند برای خانه, در میان دیگران.

ساکنان Nazarbad, Nimishamba طرح Gangothri طرح Brindavan فرمت Vijayashreepura, Saraswathipuram, KD, دایره Hebbal, Metagalli, Manjunathapura, Shivarampet کرون Mohalla و محلات دیگر به صحبت کرد MLA Nagendra. وی در پاسخ به نمایش داده شد خود را وعده داده شده و هدایت آنها را در مورد اقدامات درمانی انجام می شود.

ساکن شکایت در مورد مشکلات ایجاد شده توسط مستان در نزدیکی Manjunatha معبد که Nagendra مطمئن است که او را به اطلاع پلیس قضایی به اقدام در برابر چنین ضد عناصر اجتماعی.

یکی دیگر از ساکنان شکایت کرده است که به رغم دستور صادر شده توسط دولت در منطقه است که به کارگردانی چای مغازه بود تعطیل تا اطلاع ثانوی برخی از چای مغازه شد و عملکرد خود را در محل.

در عین حال یکی دیگر از ساکنان قدردانی MLA Nagendra برای تلاش های خود را Manjunathapura یک مدل طرح مسکونی در شهرستان.

صحبت پس از برنامه MLA Nagendra گفت که تماس گیرنده است که او را با صحبت با مقامات نگران مطمئن شوید که مشکلات خود را حل و آنها را در مورد اقدامات انجام شده و همچنین اقدام علیه آن دسته از افسران که در پاسخ به شکایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن