Grubhub spurns بارگذاری و ادغام خواهد شد با اروپا فقط خوردن غذای آماده

پس از نزدیک به یک ماه از پشت و جلو Grubhub است به دور از یک پتانسیل کسب از بارگذاری خواهد شد و به جای ادغام با

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

پس از نزدیک به یک ماه از پشت و جلو Grubhub است به دور از یک پتانسیل کسب از بارگذاری خواهد شد و به جای ادغام با شرکت اروپایی فقط به خوردن غذای آماده. همه سهام معامله است که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2021.

بارگذاری شده بود به دنبال خرید Grubhub به دلیل ترکیب مواد غذایی سفارش و تحویل خدمات را قابل قیاس بود و یا شاید حتی پیشی گرفتن بازار رهبر DoorDash. یک کسب Grubhub — که صاحب Eat24 بدون درز و MenuPages — شده اند بنابراین مهم است که آن را در حال حاضر نقشه کشی حرارت نظارتی. مدت کوتاهی پس از مذاکرات بین دو شرکت شده و در ماه مه تعداد انگشت شماری از سناتور آمریکایی هشدار داده در این کشور بالا ضد تراست مقامات درخواست برای معامله احتمالی با ایران به طلبه.

ممکن است آنتی تراست مشکل بود و یکی از دلایل بارگذاری گزارش خودداری کردند در روزهای اخیر. Grubhub را ناگوار شیوه های کسب و کار — مانند استفاده از وب سایت های گمراه کننده و شماره تلفن به منظور اتهام سنگین حتی درنده هزینه و یا راه اندازی وب سایت برای رستوران ها که حتی در آن پلت فرم دیگری بود.

که گفت:, Uber هنوز هم ظاهرا معتقد است که مواد غذایی خود را تحویل کسب و کار نیاز به بزرگتر به منظور به نوبه خود سود. "مانند ridesharing مواد غذایی تحویل صنعت نیاز تحکیم به منظور رسیدن به پتانسیل کامل خود را برای مصرف کنندگان و رستوران ها" Uber سخنگو گفت CNBC. "این بدان معنی نیست که ما علاقه مند به انجام هر گونه معامله در هر قیمت و با هر بازیکن است."

Grubhub شد و همچنین بنا به گزارش spooked با فشار از نمایندگان کنگره آمریکا. معامله فقط با خوردن غذای آماده خواهد شد و هنوز هم به احتمال زیاد برخی از رسم موشکافی نه فقط به عنوان زیاد است. فقط خوردن غذای آماده خود را ناشی از ادغام های اخیر بین سرویس فقط خوردن و شرکت هلندی Takeaway.com.

"ترکیب شرکت های که در آن آغاز شده به این معنی است که دو پیشگام شروع یو پی اس را تبدیل به یک روشن رهبر جهانی," مت Maloney, Grubhub مدیر عامل شرکت در بیانیه ای گفت:. "سهم ما تمرکز بر روی یک مدل هیبریدی است که ارزش اضافی در حجم در رستوران های مستقل رانندگی سود و رشد."

"هر دوی ما یک اعتقاد راسخ دارد که تنها کسب و کار با کیفیت بالا و سود و رشد را حفظ خواهد کرد در بخش ما" فقط خوردن غذای آماده مدیر عامل Jitse Groen در بیانیه ای گفت. "من بسیار هیجان زده هستم که ما می توانیم ایجاد بزرگترین تحویل مواد غذایی کسب و کار در خارج از چین است. ما مشتاقانه منتظر استقبال از مت و تیم خود را به شرکت ما و کار با آنها در آینده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن