گینس معکوس تصمیم به نوار بیلی میچل Pac-Man و خر کنگ سوابق

رکوردهای جهانی گینس به معکوس آن 2018 تصمیم به نوار بیلی میچل از Pac-Man و خر کنگ رکورد جهانی با توجه به Ars Te

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

رکوردهای جهانی گینس به معکوس آن 2018 تصمیم به نوار بیلی میچل از Pac-Man و خر کنگ رکورد جهانی با توجه به Ars Technicaدر آخرین پیچ و تاب و در یک داستان در مورد بدنام بازی استاد در مرکز مستند The King of Kong: A Fistful of Quarters.

این به این معنی است که با توجه به رکوردهای گینس, میچل است که یک بار دیگر برای اولین بار به رسیدن به نمره کامل در Pac-Man (جمعا 3,333,360 امتیاز) و برای اولین بار به رسیدن به 1 میلیون امتیاز در خر کنگ.

اما گینس به تنهایی می ایستد در شناخت میچل نمرات به عنوان دوقلوی کهکشان های بین المللی رتبه بندی — یک سازمان است که همچنین ممیزی و جوایز سوابق — چسبیده است با تصمیم خود را به آنها را تشخیص دهد.

میچل تنظیم Pac-Man نمره در سال 1999 و خر کنگ یکی در سال 2005. اما کسانی که پرونده رو بررسی پس از مردم در جامعه کشف کرده اند که Mitchell آنها را در بازی های ویدئویی کابینت که در حال اجرا بازی های آنلاین نرم افزار شبیه ساز MAME. دوقلو کهکشان آغاز تحقیقات و با وجود پیدا کردن شواهد بی نتیجه است که او فریب خورده, سکس میچل از سوابق. رکوردهای جهانی گینس به دنبال کت و شلوار در مدت کوتاهی پس از. میچل در نهایت شکایت کرد دوقلوی کهکشان ها در این سال برای افترا و تهدید به شکایت گینس. دوقلو کهکشان طرح دعوی در دادگاه است و هنوز هم ادامه دارد.

رکوردهای جهانی گینس ویرایشگر کریگ Glenday گفت: در فیلم منتشر شده از پنج شنبه که "شواهد موجود و به تازگی منابع شاهدان عینی شهادت, به علاوه برخی از جدید کارشناس تجزیه و تحلیل گیم پلی و متعلقات تأیید" بررسی شد قبل از معکوس کردن این تصمیم است. "در پایان ما در بر داشت وجود دارد که فقط در نبود شواهد کافی برای حمایت از رد صلاحیت در سراسر هیئت مدیره," او گفت:.

میچل گفت: Ars Technica که گینس' تصمیم بود "آمدن" است و او می دانست که در مورد آن را به عنوان دور برگشت به عنوان دسامبر اما که اعلام شد به دلیل تاخیر دو طرف بودند بسته بندی یک "توافق نامه حقوقی" که او نمی تواند استادانه درست شده است.

دوقلو کهکشان بنیانگذار والتر روز نیز به نظر می رسد در این ویدئو گفت که او "بسیار خوشحال برای دیدن این اتفاق می افتد." این سازمان در حال حاضر مالک و مدیر عامل شرکت Jace سالن تنها در پاسخ به Ars Technica درخواست برای نظر با "اما این که هیچ یک از کسب و کار من" Kermit the Frog الگوی رفتاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن