خلیج فارس با استفاده از COVID-19 تماس با ردیابی نرم افزار به عنوان جرم ابزار نظارت و گزارش می گوید

یک مطالعه جدید تجزیه و تحلیل COVID-19 تماس با ردیابی برنامه های انجام شده توسط سازمان عفو بین المللی پیدا کرده

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

یک مطالعه جدید تجزیه و تحلیل COVID-19 تماس با ردیابی برنامه های انجام شده توسط سازمان عفو بین المللی پیدا کرده است که بحرین و کویت هستند با استفاده از برنامه های بهداشت عمومی به عنوان جرم ابزار نظارت.

این مطالعه تجزیه و تحلیل مجموعه ای از تماس با ردیابی نرم افزار که طراحی شده برای اطلاع رسانی و نظارت بر تماس فیزیکی بین مردم در این رویداد کسی قرارداد COVID-19 از 11 کشور: الجزایر بحرین, فرانسه, ایسلند, اسرائیل, کویت, لبنان, نروژ, قطر تونس و امارات متحده عربی. آن را در بر داشت سه ویژه برنامه های فاحش است که در جمع آوری ماهواره ای و داده های مکان از کاربران به جای تکیه به سادگی بر روی سیگنال های بلوتوث و همسان حساب با هویت واقعی.

در یک مورد شدید برخی از شهروندان که دریافت BeAware بحرین تماس با ردیابی برنامه شد شرکت کنندگان در یک سخنرانی تلویزیونی بازی نشان می دهد به نام شما در خانه ؟ نشان می دهد درگیر یک میزبان تصادفی تماس تصویری شماره تلفن بحرین افراد با استفاده از دولت-اطلاعات جمع آوری شده برای بررسی اگر آنها پیوستن به اجتماعی فاصله دستورالعمل و ارائه پاداش به کسانی که بودند. توسط ثبت نام برای BeAware بحرین که کاربران به طور خودکار به شما در خانه ؟ , که تولید شده توسط دولت کنترل تلویزیون کانال تلویزیون بحرین. (BBC در حال حاضر گزارش شما می توانید انتخاب کردن نشان می دهد اگر شما نمی خواهید به خطر نامیده می شود.)

سازمان عفو بین الملل در بر داشت که کشورهای خلیج فارس' برنامه های آن را تجزيه و تحليل شدند و در میان بیشتر تهاجمی جمع آوری و ذخیره سازی داده های GPS و ساخت آن آسان برای دولت برای شناسایی کسی که بر اساس شناسه حساب. نروژ برنامه نیز پرچم برای قرار دادن شهروندان خود را' حفظ حریم خصوصی در معرض خطر برای جمع آوری و ذخیره سازی داده های مکان در یک سرور مرکزی. اما این کشور روز دوشنبه گفت: این امر توقف اجرای آن برنامه به نام Smittestopp پس از عفو بین الملل به اشتراک گذاشته یافته های آن با دولت نروژ.

موبایل تماس با ردیابی است که در حال حاضر در محل در ده ها کشور در سراسر جهان است آهسته برای دریافت زمین در ایالات متحده است. اما روش ها متفاوت — برجسته ترین در اطراف مسائل مربوط به حریم خصوصی کاربر و اینکه آیا این اطلاعات باید ناشناخته خواهد ماند و به صورت محلی ذخیره شده و یا مرتبط به هویت واقعی و فرستاده شده به یک سرور مرکزی.

اپل و گوگل هنوز در روند توسعه بیشتر متمرکز بر حفظ حریم خصوصی سیستم برای ما و کشورهای دیگر است که کار می کند در هر دو آندروید و iOS در حالی که برخی از دولتها به سادگی ساخته اند برنامه های خود را در امتداد خطوط مجزا. این scattershot رویکرد نگرانی در مورد اثرات طولانی مدت این نوع از نرم افزار می تواند برای حقوق بشر و حمایت از حریم خصوصی. آن را هنوز هم روشن نیست چه مدت این برنامه باقی خواهد ماند در استفاده فعال است که نهادهای دولتی ممکن است آنها را تنظیم و اینکه آیا متحده را حفظ خواهد کرد آنها را در اطراف به عنوان ابزار نظارت خوبی به آینده.

"بحرین کویت و نروژ را اجرا نعل بر مردم و حفظ حریم خصوصی با شدت تهاجمی ابزار نظارت است که بسیار فراتر از آنچه که در توجیه تلاش برای مقابله با COVID-19" گفت: Claudio گوارنیری رئیس سازمان عفو بین المللی امنیتی آزمایشگاه که انجام تجزیه و تحلیل. "نروژی برنامه بسیار تهاجمی و تصمیم به بازگشت به تخته رسم یک حق است. ما مصرانه از بحرین و کویت دولت نیز بلافاصله توقف استفاده از چنین نفوذی برنامه های فعلی خود را در فرم. آنها اساسا با پخش این مکان از کاربران به یک دولت پایگاه داده در زمان واقعی – این است که بعید به نظر می رسد لازم و متناسب در زمینه بهداشت عمومی با پاسخ."

در بیانیه ای با توجه به BBCکه دولت بحرین تبلیغ آن برنامه اثربخشی در ردیابی گسترش COVID-19 و می گوید آن است که انتخاب کردن در. "این 'BeAware' برنامه طراحی شده برای تنها هدف از پیشبرد تماس با ما-ردیابی تلاش و صرفه جویی در زندگی. آن است که کاملا داوطلبانه انتخاب و در برنامه... و همه کاربران مطلع هستند از آن استفاده از GPS و نرم افزار قبل از دانلود" سخنگوی گفت. "برنامه نقش حیاتی در حمایت از بحرین 'ردیابی, آزمون, درمان' استراتژی و کمک کرده است تا برای حفظ بحرین Covid-19 مرگ و میر در 0.24%. 11,000 افراد هشدار داده شده است از طریق برنامه و به ترتیب اولویت برای تست که بیش از 1500 تست مثبت است."

بحرین دارای جمعیت کمتر از 1.6 میلیون است و تا به حال بیش از 19,000 مورد تأیید و 46 ثبت شده مرگ و میر ناشی از رمان coronavirus. کویت با جمعیت بیش از 4.1 میلیون دلار تا به حال حدود 36,000 موارد تایید شده و بیش از 300 مرگ و میر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن